🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43946.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعیه مهم مرکز ماهر در مورد باج افزار Petya و روش مقابله با آن

همان طور که می دانید باج افزار پتیا (Petya) که با نام GoldenEye نیز شناخته می شود، از هفته پیش سیستم های کامپیوتری کشورهای مختلف از جمله اوکراین، روسیه، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و هند را آلوده ...

همان طور که می دانید باج افزار پتیا (Petya) که با نام GoldenEye نیز شناخته می شود، از هفته پیش سیستم های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کامپیوتری کشورهای مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از جمله اوکراین، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روسیه، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و هند را آلوده کرده. مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای (ماهر) نیز در همین رابطه، اطلاعیه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ای را منتشر ساخته است.

به گفته مرکز ماهر، عملکرد این باج افزار همانند واناکرای است و از آسیب پذیری پروتکل SMB سیستم عامل ویندوز برای نفوذ استفاده می کند. به همین دلیل راهکارهای مقابله با آن نیز مشابه مواردیست که پیش از این برای باج افزار واناکرای اعلام شده بود. برای جلوگیری از نفوذ پتیا باید سیستم عامل ویندوز را به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آخرین آپدیت های امنیتی مجهز ساخته و در صورت امکان، پروتکل SMB را به طور کامل غیرفعال سازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

هیچ راهی برای بازیابی اطلاعات پس از آلودگی به ویروس پتیا وجود ندارد

نکته مهمی که در خبرها خواندید و مرکز ماهر هم به آن اشاره کرده، این است که ویروس پتیا خودش را در قالب یک باج افزار جا می زند اما در واقع هدفش باجگیری نیست، بلکه اطلاعات را به طور کامل تخریب می کند. حتی خود مهاجمین نیز به کلیدهای رمزگشایی فایل ها دسترسی ندارند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و ایمیل ارتباطی با آنها نیز مسدود شده. بنابراین اگر آلودگی به این بدافزار را تجربه کردید، مطمئن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باشید هیچ راهی برای بازگرداندن اطلاعات قفل شده وجود ندارد و نیازی به پرداخت پول به مهاجمین نیست.

گفتنیست به گزارش مرکز ماهر، تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی به این ویروس در کشور دریافت نشده است. برای مطالعه مستندات - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مرکز ماهر در مورد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باج افزار پتیا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone