🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43952.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

همکاری DeepMind و Open AI؛ تلاشی برای توسعه هوش مصنوعی امن

نگرانی در مورد آینده هوش مصنوعی و شورش ربات ها، یک لطیفه یا موضوعی سربرآورده از فیلم‌های علمی-تخیلی نیست و برای جلوگیری از آن، دو شرکت بزرگی و پیشتازی که در این حوزه فعالیت می ...

نگرانی در مورد آینده هوش مصنوعی و شورش ربات ها، یک لطیفه یا موضوعی سربرآورده از فیلم‌های علمی-تخیلی نیست و برای جلوگیری از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن، دو شرکت بزرگی و پیشتازی که در این حوزه فعالیت می کنند، یک همکاری را آغاز کرده اند.

حتماً نام «دیپ مایند» را شنیده اید؛ استارتاپی انگلیسی که اکنون تحت تملک شرکت گوگل است. دیپ مایند در ماه های گذشته بارها موفق شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تا بهترین بازیکن‌های بازی فکر «Go» را شکست دهد. اما در سوی دیگر این همکاری، نام «Open AI» دیده می شود؛ شرکتی غیرانتفاعی که یکی از موسسین آن، شخصیتی به نام «ایلان ماسک» است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

این دو شرکت با همکاری هم تحقیقی انجام داده و مقاله ای منتشر کرده اند که خبر از روش نوینی در جهت یادگیری ماشینی می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دهد. روش جدید، بی شباهت به یادگیری انسان نیست، مانند زمانی که یک فرد بالغ می خواهد یک مهارت جدید را یاد بگیرد. این راه، امن تر از آن است تا الگوریتم هوش مصنوعی را به حال خود رها کرد تا با استفاده از داده هایی که در اختیارش قرار می گیرد، به حل مشکل با توجه به منطق خود بپردازد. راه پیشین، بی شک در برهه ای از زمان استعداد شگفت زده کردنمان را دارد.

مشکل اصلی اینجاست که هوش مصنوعی در حال حاضر، تقلب را سریع ترین راه حل برای انجام یک وظیفه به سریع ترین شکل ممکن می داند. فرض کنید می خواهید اتاق خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مرتب کنید، هر چه روی زمین افتاده را برمی دارید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و به داخل کمد پرتاب می کنید. در این حالت به نوعی اتاق را مرتب کرده اید اما قرار نبوده این اتفاق برای کمد اتاقتان رخ دهد. حالا مشکل هوش مصنوعی و ماشین ها این است که چنین راه هایی را پیدا می کنند تا سریع تر یک مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را حل کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای حل این خطا، دیپ مایند و Open AI تصمیم گرفته اند تا از سیستم پاداش استفاده کنند. در نتیجه زمانی که سیستم هوش مصنوعی مسئله ای را همانگونه که ابتدا به آن آموزش داده می شود حل کند، بازخورد مثبت دریافت می کند. با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - همین روش، هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مصنوعی مورد استفاده، موفق شده تا بازی های کامپیوتری ساده را یاد بگیرد و انجام دهد.

اگرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این ساز و کار یک دستاورد جالب و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بزرگ به حساب می آید، ولی باید توجه داشت که این راه حل، در نوع خود زمان بر است و به نیروی انسانی نیاز دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با این حال همکاری های اینچنینی میان شرکت های بزرگ و پیشتاز در زمینه هوش مصنوعی، می تواند آینده ای امن تر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در برابر خطر شورش ربات ها را برای نسل بشر تضمین کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone