🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43973.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گردهمایی تیم بازارپردازی شرکت لوازم خانگی بوش در ایران

گرد همایی سه روزه تیم بازار پردازی شرکت لوازم خانگی بوش در ایران با حضور آقای محمت آری رییس دفتر بوش ایران در هتل چالدره تنکابن باشرکت 24 نفر برگزار شد. به گزارش مسوول روابط ...

گرد همایی سه روزه تیم بازار پردازی شرکت لوازم خانگی بوش در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ایران با حضور آقای محمت آری رییس دفتر بوش ایران در هتل چالدره تنکابن باشرکت 24 نفر برگزار شد.

به گزارش مسوول روابط عمومی شرکت بوش، در مدت برگزاری این گردهمایی دوره آموزشی ارتقا مهارتهای داده پردازی بازار در صنف لوازم خانگی ، چگونگی حفظ ارزش های یک برند و بکارگیری آن برای ارتقا کیفیت مصرف و در نهایت مثمر ثمر بودن در زندگی مصرف کننده ها برگزارشد.

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این اساس هدف این گردهمایی و سیمنار سه روزه حفظ وحدت تیم بازار پرداز و تشویق برای حضور مثبت و مناسب و با روحیه در فرایند فعالیت ها و همکاری با این شرکت بوده چرا که این افراد به عنوان نماینده مستقیم شرکت بوش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در بازار فعال و به نوعی تمثیل گر این شرکت در اولین برخورد مشتریان با فروشگاه ها هستند ضمن این که فروشگاه ها اطلاعات را برای رساندن به دست مشتری از بازار پردازهای شرکت دریافت میکنند بنابراین هرچقدر آنها مثبت ترو فعال تر باشند در نهایت مشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - احساس بهتری از برند خواهد داشت.

همچنین به گزارش روابط عمومی شرکت بوش یکی از اهداف تاکید بر این گردهمایی اهمیت یکپارچگی و وحدت تیم بازار پردازی بود و به همین منظور در حاشیه دوره آموزشی ، مسابقات و فعالیت های گروهی مثل جنگل نوردی و کمپینگ انجام شد تا افراد شرکت کننده نسبت به یکدیگر احساس تعلق مثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده و در پیوند ذهنی و عاطفی و اجتماعی برای موفقیت مشترک با انگیزه و انرژی بیشتر به کار خود ادامه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone