🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43945.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا 6 ماژول جدید را برای خانواده Moto Z معرفی کرد

موتورولا روز گذشته رویداد کوچکی را برای معرفی موبایل «Moto Z» در کشور آفریقایی غنا برگزار کرد و طی آن، از 6 ماژول (ماد) جدید برای خانواده موبایل های Moto Z پرده برداشت. این مادها ...

موتورولا روز گذشته رویداد کوچکی را برای معرفی موبایل «Moto Z» در کشور آفریقایی غنا برگزار کرد و طی آن، از 6 ماژول (ماد) جدید برای خانواده موبایل های Moto Z پرده برداشت. این مادها به صورت مغناطیسی به بدنه تلفن همراه متصل شده و قابلیت های جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - را برای کاربر به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - ارمغان می آورند.

به جز دوربین 360 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - درجه، سایر ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - ها هنوز در حال توسعه هستند

ماژول های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - جانبی مورد بحث شامل یک دوربین 360 درجه، ماد DSLR، دریافت کننده امواج تلویزیون، اسپیکر، میکروفون و در نهایت ماژول اکشن می شوند که به نظر می رسد به جز دوربین 360 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - درجه که در معرض دید حضار قرار گرفت، سایر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - موارد فعلاً در حال طی فرآیند توسعه هستند. البته لازم به ذکر است که جزئیات فنی زیادی راجع به لوازم جانبی معرفی شده در رویداد غنا در دست نیست و بیشتر اطلاعات، با قضاوت از روی تصاویر به دست آمده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

نخستین مورد «Moto 360 Camera» است، ماژولی که توانایی ثبت تصاویر عریض و پانورامیک را برای کاربر فراهم کرده و به صورت یک قاب سفید با لوگوی موتورولا، که دو عدد دوربین «Fish Eye» را در قسمت بالایی خود جای داده، طراحی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

ماژول بعدی یک شاسی مخصوص اتصال لنزهای حرفه ای دوربین های DSLR است که در وهله اول، ایده بسیار جالبی به نظر می رسد؛ اما باید در نظر داشت که سنسور دوربین تلفن های هوشمند حتی در بهترین پرچمداران نیز کوچکتر از نمونه های به کار رفته در دوربین های حرفه ای بوده، و توانایی کمتری در دریافت نور از محیط خواهد داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

وسیله جانبی دیگری که موتورولا برای خانواده «موتو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - زی» معرفی کرده، یک دریافت کننده امواج تلویزیونی «DirecTV» است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک قاب به ظاهر ضخیم قرار گرفته و امکان تماشای برنامه های تلویزیونی را برای کاربر فراهم می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

موتورولا دوست داران موسیقی را هم از یاد نبرده و یک ماژول مجهز به اسپیکر را تحت برند«ROKR» برای این قشر طراحی کرده است. البته این ماد در عمل، تفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاربردی چندانی با ماژول های قبلی عرضه شده توسط این شرکت یعنی SoundBoost - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - و SoundBoost 2 نداشته و صرفاً با طراحی و برند جدیدی معرفی شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

در میان مادهای موتورولا، نمونه دیگری به اسم «Studio» به چشم می خورد که در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک میکروفون با کیفیت بوده و مانند دوربین 360 درجه، در قسمت بالایی موبایل قرار می گیرد. جالب است بدانید که موتورولا این ماژول و ماد ROKR را در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - همکاری با کمپانی «Marshall» توسعه داده که لوگوی این شرکت روی قاب مربوط به میکروفون قابل رؤیت است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران

در نهایت ماژول «Action» را داریم که به نظر می رسد به منظور افزایش مقاومت موبایل در شرایط سخت طراحی شده، و کاربر می تواند توسط آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر فریدون کنار استان مازندران - از تلفن خود مانند یک دوربین «GoPro» استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone