🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43936.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً گلکسی اس 8 مینی را معرفی می کند [به روز رسانی]

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس 8» مانور می دهد. از ...

ابتدای سال جاری با معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ بالاخره از حجم آزاردهنده اخبار و شایعات مربوط به آن خلاص شدیم، اما این شرکت کره ای همچنان روی برند «اس 8» مانور می دهد. از چند هفته قبل اطلاعات مربوط به نسخه اکتیو این موبایل پرچمدار به گوش می رسید و اکنون برخی منابع خبری از ارائه نسخه مینی گلکسی اس 8 خبر می دهند.

نسخه مینی گلکسی اس 8 از طراحی مشابه دو برادر بزرگترش بهره می گیرد، اما سخت افزار نسبتاً ضعیف تری دارد. - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طبق گفته وب سایت ITHome در این موبایل به جای چیپست اسنپدراگون 835 از چیپ پرچمدار سال گذشته یعنی اسنپدراگون 821 استفاده شده که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در ال جی جی 6 نیز شاهد آن هستیم. چهار گیگابایت حافظه رَم همچنان به قوت خود باقیست، اما فضای ذخیره سازی داخلی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به 32 گیگابایت کاهش یافته.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

ابعاد گلکسی اس 8 مینی اندکی کوچک تر از مدل معمولی است و قطر نمایشگر آن - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به 5.3 اینچ می رسد. اگرچه نسبت تصویر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 18.5:9 در این موبایل حفظ شده، اما حاشیه های بالا و پایین آن اندکی بیشتر خواهد بود. دوربین - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به کار رفته در این تلفن همراه نیز همان ماژول 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 8 است که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از فناوری پیکسل های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دوگانه (Dual Pixel) بهره می گیرد.

گفتنیست سامسونگ پس از معرفی گلکسی اس 5 مینی در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال 2014 این برند را کنار گذاشت و کاربران نیز چندان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شکایتی از این موضوع نداشتند، چون تنوع محصولات میان رده این کمپانی بسیار بالاست و به راحتی می توان موبایل مناسبی را برای هر نوع کاربری و سلیقه از میان آنها انتخاب کرد. بنابراین احتمال اینکه صرفاً با شایعه ای بی اساس روبرو باشیم نیز وجود دارد.

 

به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روز رسانی:

اکانت کاربری mmddj_china@ که سابقه نسبتاً - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خوبی در افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ دارد، وجود گلکسی اس 8 مینی را رد می کند. منبع این خبر، ظاهراً یکی از مهندسین شرکت سامسونگ است که با اطمینان کامل می گوید نسخه مینی این موبایل پرچمدار هیچگاه وارد بازار نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone