🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43948.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا نمایشگر موبایل وان پلاس 5 به صورت وارونه نصب شده است؟ [به روزرسانی شد]

موبایل «وان پلاس 5» که یکی از مورد انتظارترین تلفن های هوشمند سال 2017 لقب گرفته، از زمان معرفی تا کنون با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم کرده که در جدیدترین مورد، کاربران از ...

موبایل «وان پلاس 5» که یکی از مورد انتظارترین تلفن های هوشمند سال 2017 لقب گرفته، از زمان معرفی تا کنون با حواشی مختلفی دست و پنجه نرم کرده که در جدیدترین مورد، کاربران از بروز حالتی خاص - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در تصویر به هنگام اسکرول کردن خبر می دهند.

حالت «Jelly Scrolling»، که هنگام مرور منوی اپلیکیشن ها یا صفحات وب بروز کرده و تا حدودی سبب لرزش تصویر می شود، توسط تعدادی از خریداران وان پلاس 5 گزارش شده و مقامات کمپانی را مجبور به بررسی موضوع کرده است. این شرکت در بیانیه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ای اعلام نموده:

وان پلاس 5 نیز مانند سایر محصولات ما از قطعات با کیفیتی ساخته شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایشگر AMOLED یکی از آنهاست. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اخیراً مطلع شدیم تعداد کمی از خریداران، تاثیر بصری کوچکی را هنگام اسکرول کردن در وان پلاس 5 مشاهده نموده اند که چنین چیزی طبیعی بوده و اطمینان می دهیم هیچ تفاوتی میان نمایشگرهای به کار رفته در محصولات ما وجود نخواهد داشت.

فرضیه های زیادی پیرامون علت بروز حالت مذکور در اینترنت مطرح شده که یکی از جالب ترین موارد، احتمال قرار گیری نمایشگر وان پلاس 5 به صورت وارونه در درون دستگاه است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

کدهای سیستمی وان پلاس 5، نشانگر وارونگی 180 درجه ای صفحه نمایش هستند

بر اساس گزارش XDA، مقایسه موبایل های وان پلاس 3T با وان پلاس 5 نشان می دهد نمایشگر به کار رفته در مدل جدید، به دلیل فضای اشغال شده توسط ماژول - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دوربین، به صورت وارونه در شاسی قرار گرفته و این امر حتی در کُدهای کِرنل مربوط به کنترل صفحه نمایش موبایل نیز قابل مشاهده است.

از آنجایی که وان پلاس مسئله مورد بحث را کاملاً طبیعی می داند، کاربران نمی توانند برای حل آن از خدمات گارانتی استفاده کنند. البته لازم به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ذکر است که کمپانی چینی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سیاست های خاصی در قبال رضایت مشتریان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشته و به کاربرانی که به هر دلیلی از موبایل وان پلاس خود راضی نیستند، اجازه می دهد تا 15 روز پس از خرید، تلفن هوشمند را به شرکت پس داده و مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایند.

 

به روزرسانی:

استارتاپ وان پلاس امروز رسماً وارونه بودن نمایشگر در مدل وان پلاس 5 را تایید کرد و علت آن را تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تولید کننده به دلیل مسائل فنی عنوان نمود. نکات اصلی بیانیه رسمی وان پلاس در ارتباط با مشکل مذکور از این قرارند:

  • پنل نمایشگر موجود در موبایل وان پلاس 5 به صورت وارونه نصب شده است. دلیل این امر اشتباه طراحی، نقص عملیات تولید، قصور در کنترل کیفیت و یا ایراد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری نیست. وارونگی پنل وان پلاس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - 5 کاملاً عمدی بوده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خاطر مسائل مهندسی انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده است.
  • هنوز مشخص نیست که وارونگی نمایشگر دلیل اصلی پدیده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - «Jelly Scrolling» باشد، اما به نظر می رسد که این دو مسئله به هم مربوط هستند.
  • همه صاحبان وان پلاس 5 با مشکل مذکور برخورد نخواهند کرد و تضمین می کنیم که این مسئله، فقط در تعداد کمی از محصولات ما وجود دارد.
  • اثر «Jelly Scrolling» در بسیاری از محصولات بازار قابل مشاهده است و می توانید با وارونه گرفتن موبایل در دست خود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و اسکرول کردن، آن را مشاهده کنید. البته چنین چیزی در مورد تمام تلفن های موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صادق نیست.
  • عرضه آپدیت نرم افزاری مشکل مورد اشاره را حل نخواهد کرد، البته تعویض دستگاه نیز عدم وجود مسئله در موبایل جدید را تضمین نمی کند. اگر با مشکل «Jelly Scrolling» مواجه هستید، هنوز مشخص نیست که برای رفع آن چه راهکاری وجود دارد (اگر راهکاری وجود داشته باشد).
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone