🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43970.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک تصویر نخستین خودروی مدل 3 تولیدی تسلا را به نمایش گذاشت

ایلان ماسک وعده داده بود که تولید خودروی مورد انتظار تسلا مدل 3 از این هفته آغاز می شود و امروز بدون هیچ تأخیری، شاهد نخستین نمونه ساخته شده از این محصول هستیم. ماسک در ...

ایلان ماسک وعده داده بود که تولید خودروی مورد انتظار تسلا مدل 3 از این هفته آغاز می شود و امروز بدون هیچ تأخیری، شاهد نخستین نمونه ساخته شده از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این محصول هستیم. ماسک در حساب کاربری توییتر خود تصویر اولین دستگاه تولید شده را به نمایش گذاشته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

به گفته مدیرعامل کمپانی تسلا، 30 مشتری اولی که مدل 3 را پیش خرید کرده بودند، در تاریخ 28 جولای (ششم مرداد ماه) - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و طی جشنی که به همین منظور برگزار می گردد، خودروی خود را تحویل خواهند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گرفت. انتظار می رود در ماه های بعدی میلادی یعنی آگوست و سپتامبر، تولید مدل 3 به ترتیب به 100 و 1500 دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برسد و پس از آن تولید انبوه از ماه دسامبر سال جاری میلادی با ظرفیت 20 هزار دستگاه ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یابد.

گفتنیست نخستین مدل 3 تولید شده توسط تسلا، مستقیماً به گاراژ شخصی ماسک خواهد رفت. اولین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خرید این خودرو توسط یکی از اعضای هیئت مدیره تسلا به نام «Ira Ehrenpreis» - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انجام شده بود که آن را به عنوان هدیه تولد 46 سالگی به خود ایلان ماسک هدیه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone