🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43957.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هکرهای کلاه سفید از مبالغ پرداختی توسط اپل در برنامه حفره یابی راضی نیستند

اپل نیز مانند بسیاری از شرکت ها، برنامه مخصوصی برای یافتن حفره های امنیتی در سیستم عامل خود دارد که «Bug Bounty» نام داشته و از تابستان سال گذشته آغاز شده است. در برنامه مورد ...

اپل نیز مانند بسیاری از شرکت ها، برنامه مخصوصی برای یافتن حفره های امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در سیستم عامل خود دارد که «Bug Bounty» نام داشته و از تابستان سال گذشته آغاز شده است.

در برنامه مورد بحث، محققین (هکرهای کلاه سفید) می توانند پس از تشخیص یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حفره امنیتی در سیستم عامل های اپل، آن را به کمپانی گزارش داده و مبلغی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را بسته به اهمیت موضوع دریافت کنند.

محققین اطلاعات خود را در اختیار شرکت های شخص ثالث می گذارند

اما اخیراً مشخص شده که محققین مورد بحث تمایلی به اشتراک اطلاعات خود با شرکت ساکن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کوپرتینو نداشته و ترجیح می دهند رخنه های امنیتی سیستم عامل های اپل را به کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - های شخص ثالث گزارش کنند. به نظر می رسد دلیل اصلی این امر، پایین بودن مبالغ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پیشنهادی اپل باشد که احتمالاً جذابیتی برای هکرهای کلاه سفید نداشته است.

«نیکیاس بازِن» یکی از محققین امنیتی کمپانی «Zimperium» در این رابطه می گوید: «اگر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به دنبال پول باشید، باگ های امنیتی کشف شده را به اپل نخواهید فروخت چرا که با فروش آنها به دیگران پول بیشتری نصیبتان می شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

همچنین در مصاحبه هایی که به صورت ناشناس با محققین برنامه Bug Bounty صورت گرفته، تمام این افراد مدعی شدند که تا کنون حتی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حفره امنیتی نیز به اپل گزارش نکرده اند و کسی را نیز نمی شناسند که چنین کاری کرده باشد.

جالب است بدانید که اپل سقف پاداش 200 هزار دلاری را برای گزارش باگ های امنیتی اعلام کرده که مبلغ مذکور، برای گزارش ایرادت مربوط به فِرم وِر (سفت افزار) در نظر گرفته شده و سایر مسائل شامل پاداش های کمتری خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone