🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43965.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

جرج هاتز و طراحی یک ابزار 88 دلاری برای هک کردن اتومبیل

احتمالاً جرج هاتز را می شناسید، نخستین کسی که آیفون را جیلبریک کرد (در سن 17 سالگی) و سه سال بعد نیز کنسول پلی استیشن 3 را هک نمود. او حالا وسیله جدیدی را طراحی ...

احتمالاً جرج هاتز را می شناسید، نخستین کسی که آیفون را جیلبریک کرد (در سن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - 17 سالگی) و سه سال بعد نیز کنسول پلی استیشن 3 را هک نمود. او حالا وسیله جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - را طراحی کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - که به کاربران اجازه می دهد بعضی از ویژگی های نرم افزاری خودرو خود را دستکاری کنند.

گجت جدید هاتز دسترسی به کامپیوتر خودرو را برای مالک میسر می کند

ابزار مورد بحث «Panda» نام دارد و از طریق پورت «OBDII» (درگاه پذیرنده دستگاه دیاگ) به خودرو وصل شده و اطلاعاتی که معمولاً فقط توسط نمایندگی ها و تعمیرگاه ها قابل مشاهده هستند را، در اختیار مالک خودرو قرار می دهد. هاتز همچنین کیت نرم افزاری مخصوصی به نام «Cabana» را عرضه کرده که علاقه مندان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - می توانند با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن، بعضی از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - موارد موجود در کامپیوتر خودرو را تغییر دهند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران

ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - اصلی هاتز، امکان بهره گیری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - قابلیت هایی است که در حالت عادی توسط خودروسازان در برخی مدل ها عرضه نمی شوند. به عنوان مثال در صورت وجود سنسورهای مورد نیاز، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - کاربر می تواند با استفاده از پاندا و کابانا، قابلیت ترمز خودکار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - را در اتومبیل خود فعال کند.

مالکین خودروها همچنین می توانند توسط دانگل 88 دلاری شرکت «Comma AI»، اطلاعات مربوط به عملکرد اتومبیل را نیز بررسی کرده و مثلاً - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - تفاوت شتاب خودرو هنگام پر بودن باک بنزین را با حالت نیمه پر مقایسه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone