🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43969.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند خانگی تصادفاً از وقوع احتمالی قتل پیشگیری کرد

در سال جاری میلادی اسپیکرهای هوشمند خانگی یکی از مورد توجه ترین وسایل الکترونیکی بازار بودند که با ارائه خدماتی مانند استریم موسیقی، گزارش وضعیت آب و هوا، اخبار و سایر قابلیت های دستیارهای هوشمند، ...

در سال جاری میلادی اسپیکرهای هوشمند خانگی یکی از مورد توجه ترین وسایل الکترونیکی بازار بودند که با ارائه خدماتی مانند استریم موسیقی، گزارش وضعیت آب و هوا، اخبار و سایر قابلیت های دستیارهای هوشمند، کاربران زیادی را به خرید خود ترغیب نموده اند.

حال به نظر می رسد علاوه بر موارد فوق، ابزار مورد اشاره کارکرد دیگری نیز دارند؛ در ایالت نیومکزیکوی آمریکا، یک دستگاه اسپیکر هوشمند به صورت تصادفی پیامی را برای مرکز پلیس ارسال کرده که به گفته رئیس پلیس، احتمالاً جان یک انسان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را نجات داده است.

اسپیکر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هوشمند اشتباهاً پیام درخواست کمک را ارسال کرده بود

قضیه از این قرار است که شخصی به نام «ادواردو باروس» پس از درگیری لفظی با نامزد خود، به سمت او اسلحه کشیده و وی را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تهدید به مرگ می کند. در این میان اسپیکر موجود در خانه (که بنا به گزارشات اولیه یک دستگاه گوگل هوم بوده ولی این امر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بعداً تکذیب شد) کلمات به کار رفته توسط باروس را اشتباهاً به صورت دستوری متوجه شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یک پیام درخواست کمک را برای اداره پلیس ارسال می کند.

نیروهای امنیتی نیز پس از دریافت درخواست مذکور، به محل اعزام شده و نامزد آقای باروس و دختر کوچک وی را از خانه خارج کردند. ادواردو نیز پس از تقریباً یک ساعت مقاومت مسلحانه، دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی داده شد.

اتفاق مورد بحث نشان می دهد که ابزار الکترونیکی هوشمند خانگی، می توانند در برخی موارد به صورت ناخواسته موجب پیشگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از وقوع بعضی از جرایم نیز بشوند اما از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سوی دیگر، ممکن است در آینده با افزایش تعداد پیام های اشتباه ارسالی توسط اسپیکرهای هوشمند (مثلاً با شنیدن جملات مختلف در فیلم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های تلویزیونی) به مراکز پلیس، فناوری جدید بیش از آن که کمک حال مأموران قانون باشد، موجب سردرگمی و هدر رفت زمان آنان شود.

- تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone