🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43951.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامانه «انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» رونمایی شد

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات» رونمایی کرد و خبر داد که فعالیت این سامانه، باعث شفاف سازی و کاهش فساد خواهد شد. ...

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات» رونمایی کرد و خبر داد که فعالیت این سامانه، باعث شفاف سازی و کاهش فساد خواهد شد.

این سامانه در واقع یک سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اینترنتی است که تمام شهروندان می توانند آزادانه از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - طریق آن، به اطلاعات نهادهای دولتی دست پیدا کنند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در صورتی که اطلاعات درخواستی شما درون این سامانه از قبل وجود نداشته باشد، می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توانید درخواست دسترسی به آن را داشته باشید. نهادهای دولتی و نیمه دولتی (تمام موسسه ها و شرکت هایی که بیشتر از ۵۰ درصد از سهام آنها متعلق به حکومت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است) ملزم به ارائه اطلاعات خود هستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان

پس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از ثبت درخواست، سازمان ها و نهادها ملزم هستند تا پس از نهایتاً ۱۰ روز اطلاعات درخواستی را در این سامانه منتشر کنند.

در خود این سامانه هم نوشته شده:

«شما حق دارید از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی (موسسات مشمول بند چ و ح و خ ماده 1 آیین نامه اجرایی قانون انتشار و دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آزاد به اطلاعات) درخواست اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نموده و پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را دریافت کنید. درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شما به اجرایی شدن قانون انتشار و دسترسی ازاد به اطلاعات کمک می نماید. اطلاعات درخواستی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به صورت برخط در سامانه منتشر خواهد شد.»

واعظی، روز گذشته و در جریان رونمایی از این سامانه، وجود چنین ابزاری را یکی از فرآیندهای دموکراسی خواند:

«دسترسی آزاد به اطلاعات یک فرآیند دو سویه است که هم دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را در اختیار مردم بگذارد و هم مردم به صورت صحیح - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از این اطلاعات استفاده کنند.»

اگر به خاطر داشته باشید، در خرداد ماه، پس از ۸ ماه کار مطالعاتی سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آزمایشی کار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود را آغاز کرد. لازم به ذکر است که البته قانون انتشار و دسترسی آزاد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به اطلاعات در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۸۸ ابلاغ شد ولی آیین نامه اجرایی آن در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سال ۹۳ و توسط دولت یازدهم تدوین شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان

واعظی، وزیر ارتباطات روز گذشته در حاشیه رونمایی از این سامانه گفت:

«با راه‌ اندازی نسخه آزمایشی سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، ۴۵ روز است که مردم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند و همچنین دستگاه‌ ها باید اطلاعات خود را در اختیار این سامانه قرار دهند. دسترسی آزاد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به اطلاعات یک فرآیند دموکراسی است و اگر ما ادعا داریم در کشور دموکراسی دینی انجام می‌ شود، حکومت و دولت باید امانت‌ دار اطلاعات مردم باشند.»

به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گفته وزیر ارتباطات، در حال حاضر ۱۴۰ کشور جهان دسترسی آزاد به اطلاعات را در قوانین خود گنجانده اند و ۹۰ کشور نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای اجرایی کردن چنین امری تلاش می کنند. واعظی اشاره می کند که باید برای دستگاه ها آموزش هایی تدارک دیده شود تا در برابر ارائه اطلاعات، از خود مقاومت نشان ندهند. وی همچنین خبر داد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که باید به مردم هم آگاهی های لازم در خصوص نوع استفاده و کاربردهای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چنین سامانه ای داده شود. واعظی خبر داد که در حال حاضر، ۳۷ دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اجرایی به این سامانه متصل شده اند که تعداد آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید به ۴۰۰ عدد برسد.

سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات اکنون به شکل رسمی راه اندازی شده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر علی آباد کتول استان گلستان - طریق آدرس «foia.iran.gov.ir» قابل دسترس است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone