🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43966.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی جدید از طراحی احتمالی گلکسی نوت 8 [تماشا کنید]

می توان گفت گلکسی نوت 8 سامسونگ در کنار آیفون 8 اپل، مورد انتظارترین گجت های الکترونیکی امسال هستند که به همین دلیل نیز مورد توجه طراحان مختلف قرار گرفته، و تا کنون رندرهای زیادی ...

می توان گفت گلکسی نوت 8 سامسونگ در کنار آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - 8 اپل، مورد انتظارترین گجت های الکترونیکی امسال هستند که به همین دلیل نیز مورد توجه طراحان مختلف قرار گرفته، و تا کنون رندرهای زیادی از آنها منتشر شده است.

حال در یکی از تازه ترین ویدیوهای انتشار یافته در اینترنت، شاهد رندرهایی از فبلت بعدی سامسونگ هستیم که تا حدود زیادی با توجه به شایعات موجود طراحی شده و تصویر نسبتاً جدیدی را از گلکسی نوت 8 ترسیم می کند.

طراحی نمایشگر در ویدیوی مورد بحث، بسیار شبیه به پرچمداران کنونی سامسونگ بوده و احتمالاً نوت 8 نیز از یک صفحه نمایش تقریباً بدون حاشیه با نسبت ابعاد 18.5:9 بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خواهد برد.

همچنین چیدمان دکمه ها هم با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس یکسان بوده و دکمه پاور در سمت راست دستگاه، و دکمه های ولوم و بیکسبی نیز در سمت چپ قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارند. نمایشگر همیشه روشن و استایلوس S Pen نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در رندرها دیده می شوند و در نهایت، ماژول دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت در پنل پشتی فبلت قابل رؤیت هستند.

عدم وجود برآمدگی در ماژول دوربین دوگانه اندکی دور - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از انتظار است

در اینجا ذکر دو نکته الزامی به نظر می رسد: نخست اینکه در رندر موجود، ماژول دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت و حسگر ضربان قلب، به صورت هم سطح باپنل پشتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایش درآمده اند که با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توجه به بدنه باریک دستگاه و همچنین تازگی فناوری دوربین دوگانه در محصولات سامسونگ، اندکی دور از انتظار به نظر می رسد. از طرف دیگر در پنل جلویی، شاهد حضور دوربین سلفی و دو سنسور دیگر به صورت قرینه در دو سمت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اسپیکر هستیم که این چیدمان نیز چندان منطقی نخواهد بود.

گفتنی است بر اساس اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موجود، سامسونگ گلکسی نوت 8 احتمالاً شهریور ماه امسال معرفی خواهد شد و طبق برآوردهای تحلیلگران بازار، با قیمتی بالاتر از 900 دلار به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone