🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34174.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

مکعب هوشمند هواوی فراتر از یک مکعب ساده است

مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست و چیزی شبیه به یک استوانه است. در واقع این استوانه ادغامیست از یک مودم 4G، روتر بی سیم خانگی، یک اسپیکر ۳۶۰ درجه‌ و نتیجه‌ی همکاری آمازون ...

مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست و چیزی شبیه به یک استوانه است. در واقع این استوانه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - ادغامیست از یک مودم 4G، روتر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - بی سیم خانگی، یک اسپیکر ۳۶۰ درجه‌ و نتیجه‌ی همکاری آمازون و هواوی که احتمالا از الکسا و همینطور برخی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - از ویژگی های تفسیر نشده‌ی دیگر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

مکعب هوشمند هواوی تلاشی از این شرکت برای ورود به دنیای تولید اسپیکر های بی سیم به شمار می رود. تا امروز شرکت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - های زیادی به تولید اسپیکر های هوشمند پرداخته‌اند. هوم پاد اپل، دستگاه های Google Home Family، اسپیکر های اکوی آمازون، اسمارت دیسپلی لنوو - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - و همینطور اسپیکر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - های بیکسبی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - سامسونگ.

هدف هواوی از ایجاد درگاهی برای سیم کارت LTE در مکعب هوشمند خود نفوذ افزایش قدرتش در تولید ابزار تکنولوژی شبکه است. پشتیبانی از سیم کارت LTE باعث می شود که این مکعب هوشمند تبدیل به هات اسپات 4G شود. علاوه بر این، این دستگاه دارای پورت اترنت است که می تواند مکعب چینی را تبدیل به یک روتر بی سیم کند که البته از دستیار صوتی هوشمند الکسا هم بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

هنوز خبر دقیقی از تفاوت های دستیار الکسای مکعب هوشمند هواوی در اختیار نیست. همچنین قیمت این دستگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما اعلام شده که قیمت این مکعب هوشمند نزدیک به زمان عرضه اعلام خواهد شد. بنا بر ادعای شرکت چینی، این دستگاه در کریسمس امسال در اروپا عرضه خواهد شد و مکعب هوشمند هواوی به آمریکا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - فروش نرسد. هواوی همچنین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - برنامه‌ای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - برای عرضه‌ی این نسخه از مکعب هوشمند در چین نخواهد داشت و احتمالا این دستگاه را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - با دستیار صوتی که به زبان مادری کشور چین مسلط باشد عرضه خواهد کرد.

اسپیکر هوشمند هواوی ارتفاعی ۲۱۸ میلیمتری و قطری ۱۱۶ میلی متری دارد و وزن این دستگاه ۹۰۰ گرم است. پشتیبانی از LTE Cat.6 تا سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و همچنین پشتیبانی از شبکه بی سیم 802.11ac از ویژگی های این دستگاه به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - شمار می روند.

هنوز هیچ ارزیابی دقیقی از کیفیت صدای ارائه شده از این دستگاه در اختیار نیست و فعلا باید به ادعای هواوی که قول کیفیت صدای فوق العاده و قدرتمندی را داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - است اعتماد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - کنیم. بنابراین سوالات زیادی راجع به این دستگاه باقی می ماند که تا اطلاع ثانوی نمی توان پاسخ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - دقیقی به آن ها داد. تنها چیزی که می توان با اطمینان راجع به آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - اعلام کرد این است که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - مکعب هوشمند هواوی اصلا یک مکعب نیست!

در انتهای مطلب می‌ توانید تصاویر بیشتری از این مکعب هوشمند را مشاهده بفرمایید:

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone