تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27455.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

پیشرفته ترین پهپاد DJI معرفی شد؛ با Storm آشنا شوید [تماشا کنید]

کمپانی چینی DJI بزرگترین تولید کننده پهپاد دنیاست که انواع محصولات آن توسط افراد مختلف از کاربران عادی گرفته تا فیلم سازان هالیوودی استفاده می شوند. حالا به نظر می رسد این شرکت در سکوت ...

کمپانی چینی DJI بزرگترین تولید کننده پهپاد دنیاست که انواع محصولات آن توسط افراد مختلف از کاربران عادی گرفته - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تا فیلم سازان هالیوودی استفاده می شوند. حالا به نظر می رسد این شرکت در سکوت خبری مشغول توسعه پهپادی بوده که انقدر پیشرفته (و احتمالا - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گرانقیمت) است که فعلا حتی امکان خریدش هم وجود ندارد. در عوض پهپاد جدید DJI همراه یک کامیون و تیم متخصص برایتان ارسال می شود تا گروه کار فیلم - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برداری را برایتان انجام دهد.

این پهپاد به همراه یک کامیون و تیم متخصص برای مشتریان ارسال می شود

بنا به گفته سایت DroneDJ، این پهپاد در یک ویدئو یوتیوبی معرفی شده که خیلی ها - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هنوز هم از آن بی خبر هستند، اما مدارکی مبنی بر واقعی بودنش در وبسایت چینی DJI موجود است. با توجه به اطلاعات به دست آمده از ویدئو معرفی این محصول با پهپادی بسیار قدرتمند مواجهیم که قادر به جابجایی دوربین و وسایل با حداکثر وزن 18 کیلوگرم است. این موضوع امکان جابجایی تجهیزات حرفه ای فیلم برداری مانند سیستم لرزشگیر رونین دو، دوربین فیلم برداری حرفه ای مانند Arri Alexa LF به همراه لنز سینمایی و سیستم های فوکوس بی سیم DJI را فراهم می کند.

تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
پهپاد جدید DJI قادر به حمل تجهیزات بسیار سنگین و حرفه ای سینمایی است

همانطور که در ویدئو پیداست این پهپاد بسیار درشت تر و قوی از مدل 5 هزار دلاری Matrice 600 به نظر می رسد که - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در مقایسه تنها قادر به حمل 6 - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کیلوگرم بار است. پهپاد جدید DJI - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - همچنین 15 کیلومتر بر ساعت سرعت بیشتری دارد و - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قادر به - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پرواز با حداکثر سرعت 80 کیلومتر بر ساعت است. در وبسایت DJI آمده این پهپاد امکان 15 دقیقه پرواز با بار 12 کیلوگرمی را دارد که البته احتمالا بستگی به باتری های مورد استفاده خواهد داشت.

قیمت پهپاد جدید DJI هم احتمالا بسیار بالا خواهد بود زیرا سیستم رونین دو مورد استفاده - تعمیرات یخچال بوش در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در آن به تنهایی بیش از هشت هزار دلار ارزش دارد و پهپادهای هم رده مانند xFold Dragin X12  هم 30 هزار دلار به بالا قیمت خورده اند. البته همانطور که گفته شد پهپاد جدید DJI فعلا تنها از طریق سرویس DJI استودیو قابل استفاده است.

گفتنیست DJI استودیو اتفاق جدیدی نیست و حداقل دو سالی هست با فیلم سازان آسیایی همکاری می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پادنا نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
سلام سایت ***** یخچال بوش KAG90AW204 شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone