تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16616.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سیستم هوش مصنوعی گوگل، صفحات وب را به ویدیو تبدیل می‌کند

محققان گوگل سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که می‌تواند محتوای صفحات وب را به صورت خودکار به ویدیو‌های کوتاه تبدیل کنند. «URL2Video» در سمپوزیوم نرم افزار و فناوری رابط کاربری 2020 معرفی ...

محققان گوگل سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه داده‌اند که می‌تواند محتوای صفحات وب را به صورت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - خودکار به ویدیو‌های کوتاه تبدیل کنند.

«URL2Video» در سمپوزیوم نرم افزار و فناوری رابط کاربری 2020 معرفی شد که می‌تواند به صورت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - خودکار محتوای اصلی سایت را انتخاب و با همان طرح بندی از نظر رنگ و سبک طراحی سایت، اطلاعات موجود در صفحه سایت را به صورت ویدیویی به نمایش در آورد.

URL2Video اطلاعات مختلف از جمله - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - هدینگ‌ها، تصاویر محصول، توضیحات اضافی و سایر تب‌های موجود در سایت را به خوبی می‌تواند تشخیص بدهد. هر یک از این عناصر از نظر سیستم هوش مصنوعی دارای رتبه و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - الویتی هستند. در نتیجه در هنگام ارائه ویدیو به این موضوع توجه می‌کند که کدام عناصر الویت بالاتری دارند و باید در ویدیو حتما نمایش داده شوند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران

این سیستم هوش مصنوعی می‌تواند محتواهای متنی، تصویر و سبک طراحی از جمله نوع قلم، رنگ و لی‌اوت گرافیکی را از منابع HTML استخراج کند. درنهایت محتواهای استخراج شده به صورت ویدیو سازماندهی می‌شوند و کاربر می‌تواند محتوای وب‌سایت را در قالب ویدیویی کوتاه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - مشاهده کند.

گوگل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - ادعا می‌کند که این سیستم می‌تواند برای کسب و کارهایی که می‌خواهند محصولات و خدمات خود را از طریق وب‌سایت شرکت به نمایش بگذارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران

کاربران می‌توانند از طریق ویدیوهای تهیه شده از وب‌سایت به راحتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده کنند. در حال حاضر هزینه تولید یک ویدیوی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - معمولی رقمی بین 880 تا 1200 دلار است. به علاوه ممکن است - تعمیرات یخچال سینجر در شهر امیرکلا استان مازندران - روزها و هفته‌ها طول بکشد تا چنین ویدیوهایی تولید شوند.

«پگی چی» و «عرفان عیسی» از محققان گوگل اعلام کرده‌اند:

«تمرکز تحقیقات فعلی روی ارائه محتوای تصویری است؛ ولی گوگل در حال توسعه تکنیک‌های جدیدی برای توسعه سیستمی با محتوای صوتی است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone