تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20841.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه تاریخچه تماس‌ها و پیامک‌ها را از آیفون به اندروید منتقل کنیم؟

از آیفون به اندروید مهاجرت کرده‌اید و می‌خواهید پیامک‌ها و تاریخچه تماس‌های خود را منتقل کنید؟ در این مطلب نحوه انتقال تاریخچه تماس‌ها و پیامک‌ها از آیفون به اندروید را به شما آموزش می‌دهیم. کاربران ...

از آیفون به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اندروید مهاجرت کرده‌اید و می‌خواهید پیامک‌ها و تاریخچه تماس‌های خود را منتقل کنید؟ در این مطلب نحوه انتقال تاریخچه تماس‌ها و پیامک‌ها از آیفون به اندروید را به شما آموزش می‌دهیم.

کاربران در گوشی‌های اندرویدی به iMessage دسترسی ندارند، اما می‌توانند از راه دیگری برای انتقال پیامک‌های خود استفاده کنند و تنها به کامپیوتر (با سیستم عامل ویندوز یا مک او اس) و گوشی‌های خود نیاز دارند. برای اطلاع از نحوه انتقال تاریخچه تماس‌ها و همچنین پیامک‌ها از آیفون به اندروید در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از گوشی خود بکاپ بگیرید

در این آموزش از سیستم عامل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ویندوز ۱۰ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - استفاده شده، اما امکان استفاده از مک او اس نیز وجود دارد. از آیفون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خود روی کامپیوتر بکاپ بگیرید. کاربران کامپیوترهای ویندوزی برای این کار باید از iTunes استفاده کنند. برای دانلود آیتونز به این لینک بروید و پس از نصب مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه را اجرا کرده و وارد اپل آیدی خود شوید. باید به این نکته اشاره کنیم که بکاپ باید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آفلاین باشد و همچنین رمزگذاری نشود. همانطور که می‌دانید دیتا رمزگذاری شده قابل خواندن نیست ولی ما به اطلاعات قابل خواندن نیاز داریم.
  • روی آیکون گوشی نزدیک نوار منو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کلیک کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

  • در تب Summary، از انتخاب گزینه This Computer و غیرفعال کردن گزینه Encrypt Local Data مطمئن شوید. روی دکمه Back Up Now کلیک کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

در بالای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آیتونز می‌توانید پیشرفت فرایند بکاپ‌گیری را مشاهده کنید. تا پایان آن صبر کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

انتقال فایل بکاپ به اندروید

در سیستم عامل ویندوز برای دسترسی به فولدر بکاپ باید به مسیر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زیر بروید:

\C:\Users[USERNAME]\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

اگر آیتونز را از مایکروسافت استور نصب کرده باشید، نسخه پشتیبان در مسیر زیر قرار دارد:

C:\Users\[USERNAME]\Apple\MobileSync\Backup

در سیستم عامل مک او اس نیز این فایل در مسیر زیر است:

/Library/Application Support/MobileSync/Backup\~

پس از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیدا کردن فولدر بکاپ، مراحل زیر را انجام دهید:

  • باید فایل‌هایی که حاوی تاریخچه تماس‌ها و پیامک‌ها هستند را پیدا کرده و سپس در فولدر دانلود یا روت گوشی اندرویدی خود کپی کنید.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

  • فایل 3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28 در فولدر 3d حاوی پیامک‌ها و فایل 5a4935c78a5255723f707230a451d79c540d2741 در فولدر 5a حاوی تاریخچه تماس‌های شما است.

وارد کردن بکاپ

این مرحله شامل دانلود اپلیکیشنی با نام «iSMS2droid» از پلی استور می‌شود. این اپلیکیشن کاملا رایگان بوده و تبلیغات آن آزاردهنده نیستند. علاوه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بر این، نیازی به خرید اشتراک درون برنامه نیز ندارید. این برنامه به ما در خواندن اطلاعات درون فایل و نوشتن آن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی گوشی اندرویدی و برنامه پیام‌‌رسان کمک می‌کند.

برای دانلود اپلیکیشن iSMS2droid روی این لینک کلیک کنید و پس از نصب، مراحل زیر را انجام دهید:

  • برنامه را اجرا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده و گزینه Import Messages - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را لمس کنید. شما باید مجوزهای لازم را به برنامه بدهید که شامل تبدیل کردن آن به برنامه پیام‌رسان پیش فرض می‌شود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

  • در پنجره باز شده، فایل بکاپ پیامک‌ها که ذخیره کرده‌اید را انتخاب کنید تا فرایند بازیابی آغاز شود. پس از اتمام این مرحله، آن را برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تاریخچه تماس‌ها تکرار کنید که البته باید در ابتدا گزینه Import Call Log انتخاب شما باشد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

پس از پایان بازیابی پیامک‌ها و تاریخچه تماس‌ها، iSMS2droid به صورت خودکار از شما درباره انتخاب برنامه قبلی به عنوان اپ پیش فرض - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پیام‌رسان سوال می‌پرسد، البته شما همیشه می‌توانید در تنظیمات آن را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تغییر دهید.

فرایند وارد کردن پیامک‌ها و تاریخچه تماس‌ها با توجه به تعداد پیامک‌ها، حجم و همچنین قدرت گوشی شما، چندین دقیقه طول می‌کشد. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اگر تعداد پیامک‌های شما بسیار زیاد است، گوشی خود را به شارژ وصل کنید تا از شب تا صبح آن‌ها بازیابی شوند. پس از اتمام این کار، دیگر نیازی به برنامه iSMS2droid نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone