🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24211.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون هواوی ویژن معرفی شد؛ رزولوشن 4K در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی

هواوی امروز در کنار گوشی های سری میت 30، از تلویزیون جدید خود رونمایی کرد. هواوی ویژن از نمایشگر 4K کوانتوم دات بهره می برد و مشابه با آنر ویژن به سیستم عامل هارمونی مجهز شده. به ...

هواوی امروز در کنار گوشی های سری میت 30، از تلویزیون جدید خود رونمایی کرد. هواوی ویژن از نمایشگر 4K کوانتوم دات بهره می برد و مشابه با آنر ویژن به سیستم عامل هارمونی مجهز شده. به گفته ریچارد یو، مدیر عامل هواوی، تلویزیون جدید بیشتر شبیه به یک گوشی هوشمند با نمایشگری بزرگ به نظر می رسد.

هواوی ویژن در ابتدا در اندازه های 65 و 75 اینچ روانه بازار می شود. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - در آینده مدل های 55 و 85 اینچی هم عرضه خواهند شد. نرخ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - رفرش این تلویزیون 120 هرتز است و از 100 درصد گاموت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - رنگی NTSC پشتیبانی می کند. هواوی اشاره ای به پشتیبانی از استاندارد HDR10 یا دالبی ویژن نکرده اما با - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - توجه به نرخ رفرش گمان می رود به HDMI 2.1 مجهز باشد. این تلویزیون حاشیه های فلزی باریکی دارد و در بالای آن برای ویدیو کنفرانس ها یک دوربین بیرون جهنده تعبیه شده است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران

تلویزیون های هواوی ویژن به لطف هارمونی او اس می توانند به عنوان یک هاب مرکزی برای تجهیزات خانه هوشمند عمل کنند و از پلتفرم هوشمند «HiLink» این شرکت نیز پشتیبانی می کنند. هواوی همچنین از قابلیت های هوش مصنوعی تلویزیون جدید خود گفته است. ویژن از دستورات صوتی پشتیبانی می کند و قابلیت ردیابی و تشخیص چهره را دارد. علاوه بر این می توان اسپیکر هوشمند را به آن متصل کرد. ظاهراً یکی از قابلیت های هوش مصنوعی تلویزیون این است که با فیلتر کردن نور آبی از چشم کودکان محافظت می کند.

کاربران گوشی های هواوی می توانند از - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - قابلیت «one-hop projection» برای اشتراک گذاری بین موبایل و تلویزیون - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - استفاده کنند. ریموت کنترل هواوی ویژن به میکروفن برای دستورات صوتی در - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - کنار یک تاچ پد مجهز شده و برای شارژ از درگاه USB-C بهره می برد. هواوی برای اینکه تجربه صدای 5.1 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - را شبیه سازی کند، ویژن را به 8 اسپیکر معمول در کنار یک ساب ووفر و یک «اسپیکر هوشمند» مجهز کرده است. زمان عرضه و قیمت تلویزیون ویژن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone