🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40900.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ایوان بلس اطلاعات جدیدی در رابطه با HTC U11 Plus منتشر کرد

در چند روز گذشته اطلاعات و تصاویر زیادی از اسمارت فون HTC U11 Plus به بیرون درز کرده بود و حالا ایوان بلس که در زمینه افشای اطلاعات موبایل ها دستی بر آتش دارد، خبرهای دیگری را ...

در چند روز گذشته اطلاعات و تصاویر زیادی از اسمارت فون HTC U11 Plus به بیرون درز کرده بود و حالا ایوان بلس که در زمینه افشای اطلاعات موبایل ها دستی بر آتش دارد، خبرهای دیگری را درباره این موبایل در توییتر منتشر کرده است.

بر این اساس مقاومت U11 Plus در برابر آب و گرد و غبار به لطف گواهینامه IP68 از نسخه کوچکتر آن یعنی U11 بیشتر خواهد بود. به عبارت دیگر مدل قبلی در عمق 1 متری تا 30 ثانیه در برابر نفوذ آب مقاوم بود در حالی که این میزان برای مدل پلاس به عمق 1.5 متر رسیده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران
تصاویر لو رفته از U11 PLUS

علاوه بر این U11 Plus به فناوری های « Edge Sense» و «Boom Sound» مجهز بوده و انرژی آن از طریق یک باتری 3930 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 3 تامین می شود.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به صفحه نمایش 6 اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 835، - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7 و فلش دوگانه اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران
توییت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - ایوان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - بلس در مورد مشخصات U11

U11 Plus احتمالا در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - دو نسخه با 4 گیگابایت رم و 64 گیابایت حافظه داخلی و مدل دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگبایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

تا به حال خبرهای زیادی درباره رونمایی از این موبایل در رویداد 11 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - آبان HTC منتشر شده بود اما حالا بلس در توییت دیگری اعلام کرده که ممکن است U11 Plus - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بابلسر استان مازندران - در تاریخ مذکور رونمایی نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone