🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40899.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گذشته و آینده خانواده سرفس مایکروسافت از زبان پانوس پانای

در نخستین روزهایی که از معرفی خانواده سرفیس مایکروسافت می گذشت این تصور در ذهن بسیاری شکل گرفته بود که غول نرم‌افزاری صرفا برای نمایش قابلیت‌های ویندوز ۸ اقدام به تولید سخت افزار کرده است. ...

در نخستین روزهایی که از معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - خانواده سرفیس مایکروسافت می گذشت این تصور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - ذهن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بسیاری شکل گرفته بود که غول نرم‌افزاری صرفا برای نمایش قابلیت‌های ویندوز ۸ اقدام به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - تولید سخت افزار کرده است. اما در پنج سالی که از زمان تولد نخستین سرفس می گذرد اوضاع تغییر کرد و دو تبلت هیبریدی، دو دستگاه لپ تاپ، یک آل این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - وان ۲۸ اینچی و نیز یک وایت بورد بسیار پیشرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - به این خانواده اضافه شد و علاوه بر این مساله شاهد ارتقاء و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بهبود چشم گیر امکانات و مشخصات آنها هم بودیم.

حالا مایکروسافت تلاش دارد تا سرفس را به سخت افزاری همه کاره برای مشتریانش بدل نماید و دستگاه های هیبریدی را طراحی کرد تا قابلیت‌های آنها را به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بالاترین حدشان برساند.

سرفس بوک ۲ را می توان بهترین نتیجه و ماحصل این تلاش دانست؛ این محصول قدرتمندترین عضو خانواده خود به شمار می رود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - که تا الان وارد بازار شده است و همین چند روز پیش بود که در کنار جدیدترین نسخه از به روز رسانی ویندوز ۱۰ موسوم به Creators Update از راه رسید. این محصول که نمایشگرش قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد آنطور که مایکروسافت وعده داده قادر به اجرای هرچیزی هست؛ از توسعه محتوا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - در محیط CAD گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - تا اجرای سنگین ترین بازی‌ها.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران
سرفس بوک ۲

خانواده سرفس مایکروسافت همچنین حامی بزرگی به نام پانوس پانای را دارند که هم اکنون به عنوان معاونت سازمانی دستگاه های خانواده سرفس فعالیت می کند. پانای آنچنان عشق و علاقه ای به این گروه از سخت افزارهای شرکت متبوعش دارد که میتواند ساعت ها در مورد لولای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - لپ تاپ سرفس حرف بزند. او از نخستین روزهای تشکیل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - این واحد در تیم توسعه دهنده آن حضور داشته و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بهترین فرد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - برای صحبت کردن در رابطه با گذشته و آینده این محصولات به شمار می رود.

پانای به تازگی مصاحبه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - با نشریه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - تک کرانچ داشته و اطلاعات تازه ای را در این خصوص ارائه نموده که در ادامه توجه شما را به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - متن مصاحبه وی جلب می نماییم.

تا به امروز کمتر پیش آمده که شاهد عرضه سخت افزاری برای هنرمندان باشیم. آیا در آینده شاهد رشد این محصولات خواهیم بود؟

بله. حق با شماست. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - اما این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیار اهمیت دارد که سخت افزار و نرم افزار شما همخوانی خوبی با ایده هایتان داشته باشند. گاهی اوقات اینطور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - نمی شود زیرا شما طراح CAD یا Maya نیستید. من هم با محیط CAD کار نمی کنم اما خودم را یک هنرمند می دانم زیرا افکاری که ساعت سه صبح از ذهنم عبور می کنند مهم‌ترین تفکراتم هستند. آنها را می نویسم و بالاخره از آن ایده ها چیزی خلق می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - کنم.

آیا حرکت مایکروسافت به سمت ایجاد محتوای سه بعدی نوعی تلاش به منظور آماده کردن کاربران برای واقعیت افزوده، مجازی یا ترکیبی است؟

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران

ما بیشتر تلاش داریم که مردم را از این طریق با این نوع محتوایی که گفتید آشنا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - کنیم چراکه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - نسل بعدی رایانش چنین فرصتی را پیش روی خود دارد. سرفس بوک ۲ مجهز به یک میکروفون دوگانه است؛ این ایده که بتوانید با کامپیوتر خود صحبت کنید، آن را لمس نمایید یا از ماوس به همراهش استفاده کنید همگی وضعیت های کاربری بی نقصی هستند که با دستگاه یکپارچه سازی شده اند. حال تصور کنید که همه اینها به صورت سه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بعدی در اختیارتان قرار بگیرند که معتقدم چنین چیزی واقعا حقیقت دارد. واقعیت مجازی و افزوده به زودی از راه می رسند. اگر من یک مشتری هستم و قصد دارم که روی دستگاهی مانند این سرمایه گذاری کنم باید مطمئن شوم که آینده بخشی از آن است.

مایکروسافت چقدر در رابطه با رایانش صوتی جدی است؟ کورتانا حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - در کامپیوترهای شخصی حضور دارد و به زودی رقیب آن برای اکوی آمازون از راه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - خواهد رسید. به نظرتان در چه برهه ای این تکنولوژی دنیای - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - کامپیوترها را دستخوش تغییر خواهد کرد و به جزئی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - جدایی ناپذیر از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - خانه ها بدل می گردد؟

نمی دانم دقیقا چه زمانی این اتفاق رخ می دهد اما بسیار در این باره جدی هستم. هوش مصنوعی نقشی کلیدی در این زمینه دارد و ساتیا نادلا هم به این مساله ایمان دارد.

آیا مایکروسافت در وهله نخست سری سرفس را به عنوان مرجعی برای شرکای سخت افزاری اش معرفی کرد؟

هیچگاه چنین قصدی نداشته. در واقع سرفس با این سوال تولید شد که «بهترین دستگاه برای سیستم عامل ویندوز چیست؟» هدف در واقع تولید بهترین استیج برای نمایش قابلیت های ویندوز ۱۰ بود. البته در ابتدا مناقشاتی در رابطه با اینکه چنین کسب و کاری تا چه اندازه باید بزرگ شود مطرح گردید اما واقعیت آن است که اگر به مقیاس مطبوع نمی رسیدیم سرفس ابدا یک محصول نمی شد. میلیون ها نفر از مردم باید از آن استفاده نمایند و حالا این سخت افزاری نقشی کلیدی و اساسی را در توسعه نرم افزارش ایفا می کند. اما همزمان سرفس کسب و کاری در حال رشد به شمار می رود و ما نیز توسعه آن تلاش می کنیم.

مایکروسافت چه رویکردی را در توسعه این محصول به کار گرفت تا شکست های سخت افزاری سابق را تجربه نکند؟ به نظر می آید که نادلا نقش پررنگی در این عرصه ایفا کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران

او نقش بسیار پررنگی داشت. یکی از قمارهای نادلا [بعد از آغاز مدیریتش] سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - افزار بود. او درست قبل از عرضه سرفس پرو ۳ به این سمت منصوب شد و تصمیم تولید آن دستگاه را گرفت. نادلا در این باره می گفت: اگر قرار باشد این محصول را به بازار عرضه کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - باید فوق العاده باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - ما برای آنکه بتوانیم به عنوان بازیگر عرصه سخت افزار نیز فعالیت کنیم به یک محصول فوق العاده نیاز داشتیم. سرمایه گذاری بزرگی روی سرفس پرو ۳ انجام دادیم و موفق هم ظاهر شدیم.

رویکردتان تا چه اندازه با استراتژی سخت افزاری قبلی مایکروسافت فرق داشت؟

اینبار حرف از یکپارچه سازی اساسی سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - افزار با نرم افزار در میان بود. این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - موضوع خیلی اهمیت داشت.

آیا این بخشی از  DNA محصول از ابتدای تولیدش نبود؟ شما مایکروسافت هستید و نرم افزار تخصص تان است.

خیر. نبود. کار به آن آسانی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - نبود. در دو نسل اول بیشتر تلاش ما روی ایجاد سخت افزار مناسب برای ویندوز متمرکز شده بود و در سرفس پرو ۳ برای نخستین بار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - آفیس و وان نوت به شکل واقعی با یکدیگر یکپارچه سازی شدند. اینکه چطور به قلم دستگاه جان بدهیم، نسبت تصویر ۲:۳ چه ظاهری به دستگاه می دهد یا ویندوز را چطور باید برای این نسبت تصویر بهینه سازی کنیم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - همگی پرسش هایی بودند که باید بهترین پاسخ را برایشان می یافتیم. از آن نقطه به بعد DNA که به آن اشاره کردید شکل گرفت و وارد مرحله ای شدیم که همه این محصولات در آن ساخته شدند و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - زیبایی تکنولوژی خود را به ما نشان داد. وقتی می بینم مردم با انگشت و قلم خود روی دستگاه هرآنچه می خواهند را ترسیم می کنند هوش از سرم می رود.

آن لحظه تغییر زمانی شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - گرفت که ما تصمیم گرفتیم نرم افزار را با درنظر داشتن سخت افزار توسعه دهیم و دیگر فرایند توسعه این دو را در دو جای متفاوت دنبال نکنیم.

از یک نظر شما مشغول رقابت با تمامی شرکت هایی هستید که با مایکروسافت و ویندوز همکاری نزدیکی داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - اند. وقتی به یک کمپانی سازنده سخت افزار بدل می شوید باید احتمال کاهش قابل توجه سودتان را هم در نظر بگیرید.

اجازه دهید موضوع را شفاف سازی کنم. ما شرکایمان را صرفا شریک خود می دانیم نه رقیب و همزمان با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - توسعه این تکنولوژی و سرمایه گذاری روی نوآوری های جدید تلاشمان را می کنیم تا ابداعاتمان را صرفا برای خودمان نگهداری نکنیم. در همین راستا تا آنجا که امکان دارد آن تکنولوژی ها را به شرکای خود منتقل می کنیم که از آن جمله می توانم به تکنولوژی قلم سرفس اشاره کنم.

وقتی لپ - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - تاپ سرفس از راه رسید همین تاثیر را روی ویندوز ۱۰ اس داشت. آیا اقدام مایکروسافت درست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بوده؟ لپ تاپ مذکور سخت افزاری فوق العاده بود که قیمت بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - داشت و صرفا برای مقاصد آموزشی تولید شده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - بود. آیا با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - این کار تصویری اشتباه را در ذهن مخاطبان تان ایجاد نکرده اید؟

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران

من ابدا افسوس نمی خورم و ایده ارائه ایمن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - ترین محصول همراه با بهترین عمر باتری و در این بسته را کاملا ستایش می کنم. اما اگر لپ تاپ سرفس را دوست ندارید میتوانید از آن صرفنظر کنید. دختر من از ویندوز ۱۰ اس استفاده میکند و این باعث خوشحالی ام است. این نسخه از ویندوز امنیت بیشتری دارد و این مهم ترین مساله از نظر من است. پسرم اما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - ویندوز ۱۰ اس را دوست نداشت پس از آن استفاده نکرد. او در رشته های فنی و مهندسی تحصیل می کند و به تعدادی اپلیکیشن احتیاج دارد که با آنها کار کند. اگر ویندوز ۱۰ اس تا این انداره بدون نقص نبود شاید با شما هم نظر بودم. اما حقیقت این است که مشتریان برای خود حق انتخاب دارند. شاید پیش خودتان بگویید که مایکروسافت می توانست بازاریابی بهتری را برای این دستگاه انجام دهد. این مساله اما در زمره نگرانی های من قرار ندارد. ما به ایجاد چنین تجربه ای نیاز داشتیم.

آیا سرفس پرو محصول جانبی برای ویندوز ۱۰ اس بوده؟ یعنی شما روی این پلتفرم آموزشی کار می کردید و به همین خاطر لپ تاپ سرفس را هم همزمان با آن عرضه کرده اید؟

خیر. ما برای آنکه در عرصه سخت افزار و نرم افزار پیشتاز باشیم، لپ تاپ سرفس را برای ویندوز ۱۰ اس بهینه سازی کردیم زیرا معتقدیم که ایجاد این محیط ارزش بالایی در نظر کاربرانمان دارد. بله لپ تاپ سرفس در برخی شرایط کار نمی کند با این همه عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می دهد.

با وجود این همه محصول که به نوعی همپوشانی مبتلا هستند فکر نمی کنید که باعث سردرگمی مشتریانتان می شوید؟

به نظرم داستان یک محصول، بازاریابی آن و فروشش باید همراستان با آن باشند. اگر بتوانید چنین - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - امری را محقق نمایید آنگاه مشخص می شود که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - در وضعیت خوبی به سر میبرید. اگر با یک محصول شروع کنید و در نهایت حتی یک قابلیت جدید هم به آن اضافه نکنید آنگاه می توان گفت که صرفا در وضعیت خوبی به سر می برید.

با توجه به محصولات کنونی اپل مثلا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - مک بوک با تاچ بارش و آیمک پرو، نظر شما در رابطه با سخت افزار کنونی این شرکت چیست؟

به نظرم اپل محصولات فوق العاده ای می سازد. اما سرفس بوک های جدید نسبت به محصولات فوق العاده آنها بی نظیر هستند. از آنجایی که نماینده این شرکت نیستم نمی دانم که تلاش دارند کدام گروه از کاربران را به سمت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - خود جلب نمایند اما هدف ما خالقان و هنرمندان هستند. اگر پایین ترین نسخه مک بوک پرو را با لپ تاپ سرفس مقایسه کنید متوجه می شوید که دستگاه فوق العاده به نظر می رسد. حال اگر سرفس پرو را با نسخه پیشرفته مک بوک پرو مقایسه کنید به شدت تحت تاثیر قرار می - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - گیرید.

خانواده سرفس در مقایسه با سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - تولیدی اپل نسبتا جوان است. آیا احساس می کنید که اپل دچار نوعی رکود شده؟

سخت افزار با چالش های خودش همراه است. توسعه یک محصول نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - چندین سال به طول می انجامد. به نظرم اپل محصولات فوق العاده را تولید کرده اما ما نیز جهش های قابل توجهی را به لحاظ نوآوری در سخت افزار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جویبار استان مازندران - و نرم افزار خود داشته ایم که همین حالا در حال ایجاد تغییر در صنعت هستند و به خصوص می توانم به ترکیب آفیس و ویندوز اشاره کنم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone