🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40897.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

همکاری ال جی و کوالکام برای توسعه فناوری های ارتباطی اتومبیل های خودران

کمپانی ال جی الکترونیکس از شراکت خود با کوالکام (به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چیپست دنیا) برای توسعه فناوری های ارتباطی خودروهای مدرن متصل به شبکه (connected cars) و همچنین اتومبیل های خودران خبر ...

کمپانی ال جی الکترونیکس از شراکت خود با کوالکام (به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - چیپست دنیا) برای توسعه فناوری های ارتباطی خودروهای مدرن متصل به شبکه (connected cars) و همچنین اتومبیل های خودران خبر داد.

بنا به اظهارات ال جی، تمرکز شراکت مورد بحث بر فناوری های 5G و «C-V2X» (ارتباط سلولار خودرو با سایر وسایل) خواهد بود که تا 5 برابر سرعت بیشتری نسبت به تکنولوژی LTE موجود ارائه می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان

البته به جز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - فناوری های مورد اشاره، جزئیات بیشتری از نحوه همکاری ال جی و کوالکام منتشر نشده اما می دانیم که این دو شرکت در یک مرکز تحقیقاتی مشترک (در پارک علم و فناوری ال جی در شهر سئول) به توسعه محصولات جدید خواهند پرداخت.

5G و C-V2X در کنار هم برای توسعه شبکه های ارتباطی اتومبیل ها مورد نیاز خواهند بود

لازم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - به ذکر است که فناوری 5G از یک طرف برای انتقال حجم عظیم داده های تولید شده توسط اتومبیل های خودران - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - و متصل به صورت زنده و با کمترین تأخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - در شبکه جهانی اینترنت، و تکنولوژی C-V2X (که در نسخه 14 استاندارد 3GPP برای سال 2020 مورد اشاره قرار گرفته) برای برقراری ارتباط بین خودروها، اسمارتفون ها و سایر فناوری ها از طرف دیگر، در کنار هم برای توسعه شبکه های ارتباطی اتومبیل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر تربت جام استان خراسان - ها مورد نیاز خواهند بود.

گفتنی است هر دو شرکت ال جی و کوالکام از تجربه بالایی در زمینه شبکه های مخابراتی برخوردارند (کوالکام تابستان امسال نخستین چیپ مخصوص C-V2X را به بازار معرفی کرده بود) و امیدوارند طی همکاری جدید، با سرعت بالاتری فناوری های ارتباطی اتومبیل های خودران را توسعه دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone