🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40898.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Color Phone Flash؛ شخصی ساز صفحه تماس اندروید با تم های زیبای متحرک

وقتی که از شخصی سازی اندروید صحبت می کنیم، معمولا المان هایی مثل ظاهر نوار ابزار، شیوه دسته بندی منوها و شکل و شمایل آیکن ها اهمیت بیشتری برای افراد دارند. اما آیا تا حالا ...

وقتی که از شخصی سازی اندروید صحبت می کنیم، معمولا المان هایی مثل ظاهر نوار ابزار، شیوه دسته بندی منوها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - و شکل و شمایل آیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - ها اهمیت بیشتری برای افراد دارند. اما آیا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - تا حالا به فکرتان افتاده که «صفحه تماس های ورودی» اندروید را هم بسته به سلیقه تان تغییر بدهید؟

Color Phone Flash آمده تا همین کار را برایتان انجام بدهد؛ یک اپلیکیشن فوق العاده جالب و کاربردی برای کسانی که از شخصی سازی تک تک اجزای سیستم عامل لذت می برند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان

با Color Phone Flash می توانید صفحه تماس های ورودی موبایل تان را از حالت بی روح و ساکن پیش فرض - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - خود درآورده و پس زمینه را با تصاویر گیف زیبا و چشم نوازی جایگزین کنید که در تاریکی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - می درخشند. طبیعتا انجام این کار جلوه خاص و منحصر به فردی به موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - تان می دهد که باعث می شود از کار کردن با آن لذت بیشتری ببرید.

البته درخشش نور و چشمک زدن نمایشگر در تاریکی فایده دیگری هم برایتان دارد، آن هم این که وقتی موبایل تان در حالت سایلنت قرار می دهید چشمک زدن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - نور بتواند توجه تان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - را سریع تر به سوی موبایل جلب کند.

تصاویر متحرک Color Phone Flash همگی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - در فرمت گیف هستند و تعدادشان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - در نسخه فعلی اپلیکیشن به ۲۰ عدد می رسد. شاید بیست مورد خیلی زیاد نباشد، ولی خوشبختانه در همین تعداد اندک هم تنوع تصاویر بالاست و نکته مهم تر این که همگی از ابتدا آزاد هستند و برای دسترسی به هر کدام نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

توسعه دهندگان اپلیکیشن انتخاب و جایگزین کردن تصاویر را برایتان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - به آسانی آب خوردن کرده اند. با ورود به صفحه انتخاب هر عکس، می توانید پیش نمایشی از آن ببینید و در صورتی که مورد پسندتان واقع شد، با یک اشاره آن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - را با صفحه تماس ورودی فعلی تان جایگزین کنید.

تصویر گیفی که در ادامه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - می بینید یکی از پیش زمینه های متحرک فوق العاده زیبای Color Phone Flash را به نمایش می گذارد:

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان

مشکلی که همیشه در مورد اپلیکیشن های حاوی تصاویر متحرک مطرح می شود، مصرف باتری بالای آن هاست. خوشبختانه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - در مورد Color Phone Flash این مسئله خیلی مطرح نیست مگر اینکه حجم تماس های ورودی تان آنقدر بالا باشد که بتواند تأثیر محسوسی بر مصرف باتری تان بگذارد.

اما فارغ از این موضوع، تمام نکات مثبتی که گفتیم دست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - به دست هم داده اند تا اندرویدی ها استقبال خوبی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - اپلیکیشن به عمل آورند. با آنکه از انتشار Color Phone Flash در گوگل پلی سه ماه بیشتر نگذشته اما تعداد دانلودهای آن از مرز 100 هزار مرتبه هم عبور کرده و با توجه به به‌روزرسانی های مستمر توسعه دهنده که هر بار تم های جدیدی را برای اپلیکیشن به همراه دارد، دور از انتظار نیست که Color Phone Flash در - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - آینده نزدیک به یکی از محبوب ترین اپ های شخصی سازی گوگل پلی تبدیل بشود.

البته امکان شخصی سازی تم ها مثل قرار دادن تصاویر دلخواه برای پس زمینه می توانست تجربه کار با این اپ را هیجان انگیز تر کند که امیدواریم توسعه دهندگان در به روز رسانی های بعدی اپ به فکر این موضوع هم باشند.

Color Phone Flash را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان

Color Phone - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - Flash

سازنده: Color - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر جوانرود استان کردستان - Phone قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.32 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone