🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44282.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سه فرصت ارائه ایده برای استارتاپ ها در الکام استارز 96

همانطور که قبلا در خبرها خواندید آنطور که نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان متولی اصلی نمایشگاه الکامپ اعلام کرده، این رویداد امسال قرار است که به جای زمستان در تابستان برگزار شود تا ...

همانطور که قبلا در خبرها خواندید آنطور که نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان متولی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اصلی نمایشگاه الکامپ اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده، این رویداد امسال قرار است - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که به جای زمستان در تابستان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برگزار شود تا امکان حضور علاقمندان در آن به خاطر بهتر بودن شرایط جوی در این فصل فراهم شود. یکی از بخش های اصلی این نمایشگاه الکام استارز است که به استارتاپ های داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اختصاص دارد.

در همین راستا سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با ارسال بیانیه ای، از فرصت های جدید فراهم شده برای استارتاپ ها در این رویداد خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه جلب می کنیم.

سه فرصت ارائه ایده (سخنرانی) برای استارتاپها در سالن الکام استارز بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، تغییراتی در الکام استارز 96، مدلهای ارائه ایده و سخنرانی و همینطور نحوه داوری پیرو مطالعات کارشناسی انجام گرفته اعمال شده است.

سه مدل و فرصت ارائه ایده برای امسال در نظر گرفته شده است که هر استارتاپ با توجه به نیاز خود بتواند از آن بهره مند شود.

  • در مدل اول استارتاپها فرصت ارائه طرح و کسب و کار خود را برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داوران - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و منتورها خواهند داشت. در این مدل بر روش آموزشی تاکید میشود و برای ایجاد آمادگی استارتاپها پیش بینی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است. هزینه ثبت نام - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در این روش 50 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هزارتومان است.
  • دومین مدل فرصت ارائه ایده، مشابه تجربه ای است که در سال گذشته اجرا شد. استارتاپها با پرداخت هزینه 100 هزار تومان میتوانند در این بخش که به صورت رقابتی برگزار میشود، شرکت کنند. در نهایت به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
  • سومین فرصت ارائه ایده ها طبق استانداردهای حرفه ای و بین المللی تدوین شده است. داوران این بخش از میان سرمایه گذاران خطر پذیر VC خواهند بود. استارتاپ ها میتوانند با پرداخت500 هزار تومان فرصت ارائه ایده و طرح خود را به داوران - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که اینجا همان سرمایه گذاران هستند، کسب کنند. سرمایه گذارانی که در جایگاه داور قرار می گیرند متعهد میشوند تعدادی از تیم های برتر را تحت حمایت خود قرار دهند. این گروه ابتدا باید مدارک خود را ارائه کنند تا توسط تیم داوری الکام استارز مورد ارزیابی قرار گیرند و در صورت تایید باید برای پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده اقدام کنند.

الکام استارز 96 در سالنهای 8 و 9 که از بهترین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سالنهای نمایشگاهی به شمار میرود، مستقر خواهد شد. بنا به میزان تقاضای استارتاپها دو یا سه فضا برای ارائه سخنرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در نظر گرفته شده است. فضاهایی برای کارگاه های آموزشی و workshop نیز پیش بینی شده است و مانند سال گذشته بخشی به عنوان کافی شاپ در سالن الکام استارز مستقر میشود - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تا استارتاپها و سرمایه گذاران احتمالی فضایی برای مذاکره و تبادل نظر در اختیار داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - باشند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تاریخ 30 تیر ماه تا دوم مرداد ماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone