🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44277.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چین و ساخت ابر کامپیوتری جدید که هشت برابر از قویترین مدل موجود قدرتمندتر است

کشور چین در چند سال اخیر عملکرد خیره کننده ای در زمینه ابر کامپیوترها از خود به نمایش گذاشته است. هفته پیش بود که خبر برتری ابررایانه های این کشور نسبت به سایر کشورها را ...

کشور چین در چند سال اخیر عملکرد خیره کننده ای در زمینه ابر کامپیوترها از خود به نمایش گذاشته است. هفته پیش بود که خبر برتری ابررایانه های این کشور نسبت به سایر کشورها را در دیجیاتو خواندید و حالا خبر می رسد که چین، در حال توسعه ابر کامپیوتر جدیدی است که سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

ابر کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جدید یک کوینتیلیون محاسبه را فقط در یک ثانیه انجام می دهد

رایانه جدید نیز از سری «Sunway» ابر کامپیوترهای چینی بوده و توسط مرکز ملی ابر کامپیوتر و مرکز ملی تحقیقات موازی مهندسی و فناوری کامپیوتری چین توسعه داده می شود. دستگاه مورد بحث پس از تکمیل، می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یک کوینتیلیون (10 به توان 18) محاسبه در ثانیه انجام دهد، که در مقابل قدرتمندترین کامپیوتر موجود یعنی «Sunway TiahuLight» با قدرت 93 ترافلاپ، هشت برابر سریع تر خواهد بود.

ابر کامپیوتر جدید که همین حالا در «جینان» چین در حال ساخت است، برای تحقیقات علمی در زمینه محیط های دریایی، اطلاعات بیولوژیکی، هوانوردی و هوافضا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. به هر حال هرچه قدرت پردازش بیشتر باشد، محاسباتی مانند پیش بینی وضع آب و هوا و تغییرات جوی سریع تر و با دقت بالاتری انجام خواهد شد.

گفتنی است همانطور که قبلاً اشاره کرده بودیم کشور ژاپن نیز با بودجه 173 میلیون دلاری، قصد تولید ابرکامپیوتری با توان پردازشی 130 ترافلاپ را، برای تصاحب جایگاه نخست فهرست 500 ابر رایانه برتر دنیا داشت که حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با حرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جدید چینی ها، باید به مقام دوم لیست اکتفا کند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone