🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44281.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار جزییات پردازنده iMac Pro؛ احتمال وجود پردازنده ARM و سنسور Touch ID

اپل چند هفته پیش و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه حرفه ای iMac پرده برداشت؛ کامپیوتری در کلاس کاملاً حرفه ای، که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد و نسخه پایه آن ...

اپل چند هفته پیش و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود از نسخه حرفه ای iMac پرده برداشت؛ کامپیوتری در کلاس کاملاً حرفه ای، که البته قیمت بسیار بالایی هم دارد و نسخه پایه آن با برچسب قیمت ۵۰۰۰ دلار به فروش می رسد. اما قوی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترین نسخه این کامپیوتر قدرتمند به پردازنده ۱۸ هسته ای زئون اینتل، کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گرافیک Radeon - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Pro Vega تا چهار ترابایت حافظه SSD و تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه رم ECC مجهز است.

اطلاعات فوق جدید نیستند و در همان شب مراسم، آنها را برایتان نوشتیم. اما نکته ای مبهم در مورد پردازنده وجود دارد و اپل مشخص نکرد که دقیقاً کدام نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از پردازنده زئون را مورد استفاده قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خواهد داد.

اپل هنوز هم در این رابطه شفاف سازی نکرده، اما وبلاگی به نام Pike's Universum خبر می دهد که اهالی کوپرتینو می خواهند از - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پردازنده های سطح سرور Skylake-EX و Skylake-EP که در واقع جز پلتفرمی جدید با کد رمز «Purley» هستند استفاده کنند.

به نظر می رسد وبلاگ مذکور، این اطلاعات را از فایل های فریم ور نسخه ی بتای سیستم عامل macOS High Sierra برداشت کرده است. بر همین اساس آی مک پرو از پردازنده های کلاس سرور با سوکت LGA3647 به جای پردازنده های کلاس دسکتاپ با سوکت LGA2066 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استفاده خواهد کرد.

این وبلاگ همچنین خاطر نشان می کند که آی مک پرو از یک چیپ اختصاصی به نام «Secure Enclave» بهره می برد. این چیپ که از معماری ARM در آن استفاده شده، تنها وظیفه اش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تقویت امنیت سیستم Touch ID به واسطه الگوریتم اختصاصی اپل و جلوگیری از ورود هکر به دستگاه است.

نکته مهم اینجاست که تنها دستگاه هایی از اپل به Secure Enclave مجهز می شوند که دارای یک سنسور تاچ آی دی باشند.

در کنار آیفون، مک بوک پروهای جدیدی که به تاچ بار مجهز شده اند از Secure Enclave بهره می برند و حالا به نظر می رسد که iMac Pro هم این قابلیت را دارد، هرچند که اپل در کنفرانس اخیر خود هیچ اشاره ای به وجود سیستم احراز هویت بیومتریک و یک سنسور Touch ID در کامپیوتر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - رومیزی و قدرتمندش نکرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone