🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43977.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

رویای تازه مدیرعامل شیائومی: فروش ۱۰۰ میلیون موبایل در سال ۲۰۱۸

به تازگی «لی جون»، مدیرعامل و هم‌موسس شیائومی نامه ای برای کارمندان این شرکت ارسال کرده و در آن، خبر داده است که شرکت چینی موفق به فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه موبایل در سه ماه ...

به تازگی «لی جون»، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مدیرعامل و هم‌موسس شیائومی نامه ای برای کارمندان این شرکت ارسال کرده و در آن، خبر داده است که شرکت چینی موفق به فروش ۲۳.۱۶ میلیون دستگاه موبایل در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ شده؛ آماری که حکایت از رشد ۷۰ درصدی نسبت به بازه زمانی مشابه در سال ۲۰۱۶ دارد.

یکی از دلایل رشد عجیب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فروش موبایل های شیائومی در این بازه زمانی، تاسیس فروشگاه های جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شیائومی در سراسر چین است که در کنار خرید آنلاین، به مشتریان امکان خرید حضوری و فیزیکی را هم داده است.

شیائومی تا کنون ۱۲۳ «هوم استور» در سراسر چین تاسیس کرده که تا چند روز آینده، ۱۴ عدد دیگر نیز به آنها اضافه خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شد. در بحث فروش آنلاین هم، این برند در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فروشگاه مجازی شماره یک چین یعنی «JD.Com» و چندفروشگاه دیگر در رتبه نخست فروش موبایل قرار دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اما خود «جون»، تلاش بی وقفه و همچنین نوآوری های تکنولوژیک جدید در کنار سرمایه گذاری های بزرگ در بخش تحقیق و توسعه را یکی از عوامل اصلی موفقیت کنونی می داند. بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نامه مدیرعامل به کارمندانش، شیائومی تا کنون درخواست ثبت ۷۰۷۱ پتنت یا «ثبت اختراع» را به شکل جهانی داشته که فعلاً موفق شده است تا حق مالکیت ۲۸۹۵ عدد از این پتنت ها را به نام خود دریافت کند.

«لی جون» به این آمارها راضی نیست و می خواهد درآمد شیائومی را به ۱۰۰ میلیارد یوان (حدود ۱۴.۵ میلیارد دلار) در سال برساند. به همین منظور، او رویای تازه خود را با کارمندانش به اشتراک گذاشته؛ رویایی که حکایت از فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۱۸ دارد.

جالب است بدانید که شیائومی آمارها و گزارش مالی خود را منتشر نمی کند و ملزم به این کار نیست. علت این مسئله، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عمومی نبودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سهام شرکت و عدم حضور آن در بازار بورس است. در نتیجه تنها به این شکل و با توجه به نظرات مدیران ارشد آن، می توان عملکرد مالی این کمپانی چینی را تحلیل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترنگ نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما بلوار 17شهریور چالدران خدمات داره؟
پاسخ: بله در بلوار 17شهریور شهر چالدران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone