🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43997.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

نیروگاه های هسته ای آمریکا، هدف جدید حملات سایبری

بر اساس گزارشات موجود، در دو ماه گذشته هکرهای ناشناسی به چند شرکت کنترل کننده نیروگاه های هسته ای آمریکا حمله کرده اند. این اخبار که به صورت مشترک توسط سازمان امنیت ملی آمریکا و ...

بر اساس گزارشات موجود، در دو ماه گذشته هکرهای ناشناسی به چند شرکت کنترل کننده نیروگاه های هسته ای آمریکا حمله کرده اند. این اخبار که به صورت مشترک توسط سازمان امنیت ملی آمریکا و FBI منتشر شده، از تلاش هکرها برای نقشه برداری از شبکه کامپیوترهای نیروگاه های هسته ای ایالات متحده پرده برداشته است.

از تعداد دقیق حملات و انگیزه هکرها اطلاعی در دست نیست

یکی از اهداف حملات اخیر، کمپانی «Wolf Creek» بوده که مسئولیت کنترل فعالیت های یک نیروگاه اتمی در ایالت کانزاس را بر عهده داشته است. گزارش مورد بحث همچنین چند کمپانی تامین کننده انرژی دیگر و مراکز تولید تجهیزات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مربوطه را نیز به عنوان قربانیان حمله مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مورد اشاره قرار داده که البته جزئیات این موارد هنوز منتشر نشده است.

لازم به ذکر است هنوز از شدت حملات و انگیزه هکرها اطلاعاتی در دست نیست اما احتمال می رود که این افراد، به دنبال خرابکاری در سیستم تامین و توزیع انرژی و نیز سرقت اطلاعات محرمانه زیرساختی آمریکا بوده اند.

گزارش مورد اشاره همچنین بیان می کند که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هیچ مدرکی مبنی بر نفوذ هکرها از کامپیوترهای کارکنان به سیستم های کنترلی وجود نداشته و بنا به اظهارات مقامات شرکت «Wolf Creek»، سیستم های عملیاتی به صورت جداگانه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از شبکه کاربری سازمانی نگهداری می شوند.

علی رغم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همه این موارد، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حملات اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ زیرا هکرها کارمندانی را مورد حمله قرار داده اند که به سیستم های حیاتی دسترسی داشته و در صورت موفقیت حملات، فجایع زیست محیطی خطرناکی را به بار می آوردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone