🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43993.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

182 میلیون دلار از اموال رییس هیئت مدیره LeEco مسدود شد

کمپانی LeEco تا به این لحظه، سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد که اوضاع می تواند بدتر از این هم بشود. این کمپانی چینی، برنامه های جاه طلبانه ای ...

کمپانی LeEco تا به این لحظه، سال بسیار دشواری را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد که اوضاع می تواند بدتر از این هم بشود. این کمپانی چینی، برنامه های جاه طلبانه ای برای ورود به بازار ایالات متحده داشت اما بدهی های فراوان و فروش کم محصولاتش، این برنامه ریزی ها را نقش بر آب کرد.

ماه گذشته شنیدیم که Jia Yueting، به صورت داوطلبانه از سمت خود به عنوان مدیرعامل LeEco کناره گیری کرده و در همان زمان، 70 درصد از نیروی کاری کمپانی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تعدیل شدند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اخیراً 182 میلیون دلار از اموال موسس LeEco که علی رغم کناره گیری از مدیریت عاملی، کماکان در نقش رییس هیئت مدیره واحد موبایل باقی مانده، مسدود شده تا تکلیف بدهی های کمپانی مشخص شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای گسترش فعالیت هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در ایالات متحده، LeEco در سال 2016 بالغ بر 6 میلیارد دلار از سرمایه گذاران دریافت کرد اما نتوانست این سرمایه را بازگرداند. به تبع تمام این اشتباهات و بدهی ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دادگاه عالی شانگهای اخیراً دارایی های Jia، همسر وی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و سه تن از دیگر وابستگان LeEco را مسدود کرده است. این خبر به صورت رسمی از سوی سخنگویان کمپانی چینی هم تایید شده و گفته می شود سران LeEco امیدوار بودند در همکاری با بانک China Merchants، برنامه ای برای بازپرداخت بدهی ها فراهم آورند.

در نهایت مسلماً - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تماشای وضعیت کنونی LeEco و مدیران آن جای تاسف دارد. این کمپانی کار خود را به عنوان سرویسی مشابه نت فلیکس در چین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آغاز کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اما به خاطر چشم اندازی که Jia برای واحد سخت افزار آن ترسیم کرده بود، به موفقیت هایی در دیگر حوزه ها نیز رسید. با این همه، رشد زودهنگام گاهی از اوقات می تواند خطرناک باشد و خود Jia هم اخیراً اعتراف کرده که اشتباهات مدیریتی زیادی سبب بروز شرایط فعلی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دریاناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ میتونم یه سوال بپرسم طرفای شهرک مشاغل فنی اسلام آباد غرب تعمیر اجاق گاز و فر لوفرا PD96G2VG/Ci 550 هم دارید؟
پاسخ: بله در شهرک مشاغل فنی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone