🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43981.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اختلالی گسترده در اینستاگرام باعث پاک شدن بسیاری از حساب های کاربری شده است

اگر طی ساعات گذشته نتوانسته اید به حساب کاربری اینستاگرام تان وارد شوید، باید بدانید که در این مشکل تنها نیستید، چرا که ظاهرا وجود یک باگ در سیستم اینستاگرام توانسته که اختلالات گسترده ای ...

اگر طی ساعات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گذشته نتوانسته اید به حساب کاربری اینستاگرام تان وارد شوید، باید بدانید که در این مشکل تنها نیستید، چرا که ظاهرا وجود یک باگ در سیستم اینستاگرام توانسته که اختلالات - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گسترده ای را در این شبکه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اجتماعی به وجود بیاورد.

طی 24 ساعت گذشته بسیاری از کاربران اینستاگرام بابت این که نمی توانند وارد حساب کاربری شان شوند، اعتراض خود را در شبکه های اجتماعی به گوش سازندگان این اپلیکیشن رسانده اند.

بعضی کاربران می گویند که اینستاگرام بدون اخطار قبلی حساب کاربری شان را حذف کرده است

حتی بعضی کاربران خشمگین معتقدند که اینستاگرام بدون اخطار قبلی حساب کاربری آنان را غیر فعال یا به طور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کامل حذف کرده است. اما اینستاگرام طی واکنشی رسمی به این موضوع اعلام کرده که به هیچ وجه حساب های کاربری را حذف نکرده و تمام آن ها دست نخورده باقی مانده اند.

سازنده این شبکه اجتماعی عکس محور وجود یک باگ را مقصر این اتفاق دانسته و اعلام کرده که "ما در تلاش هستیم که مشکل را هر چه سریع تر برطرف کنیم". بد نیست بدانید که راب کارداشیان، یکی از سلبریتی های آمریکایی هم چندی پیش نسبت به پاک شدن حساب کاربری اش از اینستاگرام اعتراض کرده بود.

با این حال علت پاک شدن حساب او ارسال عکس های خصوصی از نامزد سابقش در محیط اینترنت بوده و اینستاگرام مطابق قوانین خود به حذف حساب کاربری وی اقدام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone