🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43978.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان کره ای و کشف روش جدیدی برای افزایش حافظه در زمان خواب

احتمالاً تا کنون برای شما هم پیش آمده که قبل از خواب شبانه، به شدت برای یادآوری موضوع خاصی مغز خود را تحت فشار گذاشته اید و صبح پس از خواب، آنچه که به دنبالش ...

احتمالاً تا کنون برای شما هم پیش آمده که قبل از خواب شبانه، به شدت برای یادآوری موضوع خاصی مغز خود را تحت فشار گذاشته اید و صبح پس از خواب، آنچه که به دنبالش بودید را به خاطر آورده اید.

دانشمندان مرکز علوم بنیادیِ شناختی و اجتماعی در کره جنوبی نیز بر اساس همین ساز و کار آزمایشی را طراحی کرده اند که بر اهمیت خواب شبانه در یادآوری مسائل تاکید می کند. این پژوهشگران طی تحقیقات خود متوجه شدند که تحریک بخش خاصی از امواج مغزی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در طول خواب، می تواند حافظه بلند مدت را تا دو برابر تقویت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

هر چه میزان یادگیری در طول روز بیشتر باشد، فعالیت مغز نیز در زمان خواب بیشتر است

تمرکز اصلی دانشمندان کره ای در پژوهش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جدید، روی بخشی از اطلاعات ثبت شده مغزی به نام «Sleep Spindle» بوده که نشانگر هوشیاری و خواب هستند. در حالت خواب، مقدار مربوطه حدود 15 بار در ثانیه تغییر می کند که بر اساس داده ها، این تعداد بسته به روز گذشته متغیر بوده و هرچه یادگیری و اطلاعات ورودی به مغز در طول روز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بیشتر باشد، آهنگ تغییرات نیز بیشتر خواهد بود.

پژوهشگران برای آزمایش فرضیه خود، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تعدادی موش را در قفس های مخصوصی قرار دادند و پس از تحریک آنها با شوک های الکتریکی خفیف (که موجب ترس آنها می شد) در هنگام پخش صداهای ویژه، موش ها را به خواب فرو بردند.

محققان سپس در طول خواب موفق شدند با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نور، مغز موش ها را تحریک کرده و در نتیجه تغییرات «Sleep Spindle» را در آنها افزایش و کاهش دهند.

بر اساس اظهارات دکتر «هی ساپ شین» سرپرست پروژه، نتایج به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دست آمده فوق العاده بود و موش هایی که در طول خواب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با استفاده از نور تحریک شده بودند، پس از قرار گرفتن در قفس و یا شنیدن صداهای ویژه، دو برابر بهتر از دیگران حس ترس را به خاطر می آوردند.

هدف نهایی پژوهش مورد بحث استفاده از روش جدید برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - افزایش حافظه انسان بوده که البته در حال حاضر به دلیل لزوم استفاده از ابزارهای پزشکی تهاجمی (ابزارهایی که باید به صورت فیزیکی و با استفاده از جراحی در بدن کار گذاشته شوند) در مغز، چنین کاری امکان پذیر نخواهد بود.

البته دکتر شین امیدوار است در آینده با توسعه ابزارهای غیر تهاجمی مورد نیاز و از طریق روش جدید، امواج مغزی انسان ها را نیز تحت تاثیر قرار داده و بتواند حافظه افراد را تقویت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone