🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43988.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل G8441 سونی همراه با اسنپدراگون 835 در پایگاه داده آنتوتو رویت شد

همانطور که از مدت ها پیش شنیده ایم، سونی دو اسمارت فون جدید در دستور کار دارد که انتظار می رود در جریان نمایشگاه IFA 2017 معرفی شوند. اما تا آن زمان، صرفاً می دانیم ...

همانطور که از مدت ها پیش شنیده ایم، سونی دو اسمارت فون جدید در دستور کار دارد که انتظار می رود در جریان نمایشگاه IFA 2017 معرفی شوند. اما تا آن زمان، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - صرفاً - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - می دانیم این دو موبایل، با شماره مدل های «G8341» و «G8441» شناخته می شوند. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - قبلاً گفته شده که این دو موبایل هوشمند، - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - با نام تجاری Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact روانه بازار می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - شوند. دو دستگاه احتمالاً مشخصات سخت افزاری مشابهی خواهند داشت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - اما از نظر ابعاد، مدل کامپکت کوچکتر از دیگری خواهد بود.

حالا به تازگی موبایل G8441 تست بنچمارک پایگاه داده آنتوتو را پشت سر گذاشته و به تبع همین، مشخصات سخت افزاری آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - معین شده است. درست همانطور که در شایعات خواندیم، این موبایل به اسنپدراگون 835 - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - کوالکام مجهز خواهد بود. اما نکته عجیب آن است که رزولوشن نمایشگار دستگاه، 720p ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده؛ هرچند که ارائه اطلاعات اشتباه درباره نمایشگر موبایل ها امری رایج در چنین بنچمارک هایی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران

از طرف دیگر، باید منتظر 4 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - حافظه رم به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی باشیم. دو دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - دستگاه تعبیه شده، اما دقیقاً نمی دانیم که این دو سنسور در نقش دوربین اصلی دوگانه عمل خواهند کرد یا باید منتظر یک دوربین سلفی و یک دوربین اصلی در پشت باشیم.

در نهایت گفتنی است که بنابر اطلاعات به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - آمده، سونی G8441 به صورت پیش فرض به اندروید 8.0.0 مجهز خواهد بود. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، قطعاً موبایل دیگر این خانواده نیز با - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - همین ورژن از اندروید به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر فریدون کنار استان مازندران - خریداران می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا دور و بر خزرشهر شمالی فریدون کنار طرح تعویض اجاق گاز و فر ایندزیت قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در خزرشهر شمالی شهر فریدون کنار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone