🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43991.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس با ارائه گزینه ای جدید به کمک افراد معلول و ناتوان می رود

شاید ده سال پیش این گونه نبود، اما حالا شرایط به گونه ای شده که داشتن یک اپلیکیشن نقشه روی موبایل یک ضرورت محسوب می شود. طی این سال ها شرکت های زیادی برای ارائه ...

شاید ده سال پیش این گونه نبود، اما حالا شرایط به گونه ای شده که داشتن یک اپلیکیشن نقشه روی موبایل یک ضرورت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - محسوب می شود. طی این سال ها شرکت های زیادی برای ارائه سرویس های آنلاین نقشه تلاش کرده اند، ولی به جرأت می توان گفت که برنده بلامنازع این رقابت اپلیکیشن گوگل مپس بوده است.

گوگل مپس که در حال حاضر محبوب ترین اپلیکیشن نقشه و مسیریابی در سراسر دنیاست، امروز قابلیتی دریافت کرده که به لطف آن جمعیت بزرگی از افراد می توانند به قشری کوچک و کم توان از جامعه یاری برسانند.

گوگل از ارائه راه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جدیدی برای ثبت جزئیات دسترسی به مکان - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های مختلف در سرویس های نقشه و جستجوی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود خبر داده، که می تواند برای افراد - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویلچر نشین یا آن هایی که به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - آسانسور احتیاج دارند بسیار مفید و موثر ظاهر شود.

با قابلیت جدید گوگل مپس می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به افراد معلول و ناتوان کمک کنید.

فرآیند کار بدین صورت است که با مراجعه به بخش Your contributions گوگل مپس و سپس انتخاب گزینه Uncover missing info، می توانید در تکمیل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اطلاعات ناقص مکان های دور و اطراف تان نقشی مفید ایفا کنید.

بدین صورت که مثلا وجود مسیر ویژه برای ویلچر، صندلی برای نشستن یا دسترسی به آسانسور را در گوگل مپس ثبت و به اطلاع تمام کاربران اپلیکیشن برسانید. در این صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به افراد معلول و ناتوان برای داشتن رفت و آمدی راحت تر کمک بزرگی می کنید.

در حال حاضر مسیرهای ویژه ویلچر، آسانسورهای قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دسترسی با - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ویلچر، جایگاه های نشستن مخصوص ویلچر و پارکینگ های ویژه افراد معلول گزینه هایی هستند که برای تعیین نوع دسترسی می توانید آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را برگزینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone