🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31283.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

احتمال اتصال کارت سوخت به کارت بانکی قوت گرفت

قرار است از سوم آذر ماه جاری سوخت‌گیری تنها با کارت هوشمند سوخت انجام شود، و به ۱۰ میلیون صاحب خودرو بدون کارت سوخت فرصت داده شده که از ۳ تا ۲۴ آذرماه نسبت به ...

قرار است از سوم آذر ماه جاری سوخت‌گیری تنها با کارت هوشمند سوخت انجام شود، و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - به ۱۰ میلیون صاحب خودرو بدون کارت سوخت فرصت داده شده که از ۳ تا ۲۴ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - آذرماه نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند. منتها به گفته وزیر ارتباطات صدور این تعداد کارت هوشمند رقمی در حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه دارد درحالیکه با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک، هماهنگی بین دستگاهی و طرح اتصال کارت سوخت به کارت بانکی در این رقم صرفه‌جویی خواهد شد.

«محمدجواد آذری‌ جهرمی» در مراسم افتتاح طرح گازرسانی روستاهای شهرستان سلماس که با حضور رئیس جمهور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، بر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - اصلاح فرایندهای مختلف تاکید کرد و آماری از صدور کارت‌های هوشمند و هزینه آنها ارائه کرد.

به گفته جهرمی باید هشتاد میلیون کارت ملی هوشمند صادر شود که تا امروز بخشی از آن صادر شده است همچنین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - تاکنون بیش از ۲۳ میلیون کارت سوخت برای خودرو و موتورسیکلت‌ها در کشور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - صادر شده است. این درحالی‌ست که هنوز ۱۰ میلیون خودرو کارت هوشمند سوخت ندارند و علاوه بر این باید تمام کارت‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - پایان خدمت، گواهینامه و سلامت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - هم هوشمند شوند:

«قیمت تمام شده هر کارت سوخت ۳۳ هزار تومان است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - و فقط برای ۱۰ میلیون کارت هوشمند باید مبلغی در حدود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه شود. درحالیکه با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و با هماهنگی بین دستگاهی، آن‌را به کارت بانکی متصل کردیم تا به جای اینکه مردم در صف بایستند تا در پلیس +۱۰ ثبت نام کنند تا بعد از یک هفته پستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه‌ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش با فشردن سه گزینه، کارت بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود.»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران

جهرمی به این نکته اشاره می‌کند که هدف از هوشمندسازی کارت‌ها و دولت الکترونیکی، بهینه‌سازی فرایندهاست و باید در نظر داشت که اجرای دولت الکترونیک تنها به خرید تجهیزات و مکانیزه کردن فرایندها محدود نمی‌‌شود.

وزیر ارتباطات اصلاح فرایندها را باعث بهبود خدمات‌دهی دانست و افزود:

«رئیس جمهوری بر این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد و برای جلوگیری از قاچاق سوخت، ستاد مدیریت سوخت کشور و شرکت ملی پخش و پالایش طی اطلاعیه‌ای اعلام کردند که چقدر از منابع کشور قاچاق می‌شود و چقدر از پول یارانه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - در جیب عده‌ای - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - از قاچاقچیان می‌رود و اعلام کردند سوختگیری با استفاده از کارت سوخت باشد.»

جهرمی همچنین در صحبت‌های خود شیوه اجرایی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - کشور را نامطلوب خواند و توصیه کرد که همه دستگاه‌های حاکمیتی در درون و بیرون دولت نوع نگاه خود را تغییر دهند و به فعالیت‌های الکترونیکی بپیوندند تا از هزینه‌های اجرایی کشور کاسته شود و در مقابل اقشار ضعیف جامعه تقویت شوند؛ مسیری که به گفته او دولت الکترونیک در آن مصمم است.

اتصال کارت هوشمند سوخت به کارت بانکی، احتمالی بود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - که پیش از این هم مطرح شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - بود. «ژوبین علاقبند» مدیرعامل اسنپ - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - در همین مورد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - به دیجیاتو گفته بود:

«زمزمه‌هایی که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌شنویم حاکی از آن است که احتمالاً راهکار سهمیه بندی بنزین از طریق کارت سوخت نیست. می‌شنویم که ممکن است از طریق کارت بانکی باشد. طبیعتاً کارت بانکی امکانات بسیار بیشتری را از کارت سوخت می‌دهد و آنطور که شنیده‌ایم، زمینه وجود دارد تا پشتیبانی زیرساختی ارائه شود.»

به نظر می‌رسد اجرایی شدن این احتمال با صحبت‌های اخیر وزیر ارتباطات به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone