تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13246.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا، سونی و اوراکل بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور نخواهند داشت

سال گذشته میلادی بخاطر شیوع ویروس کرونا، خبری از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) نبود. اگرچه امسال این نمایشگاه با تاخیر و همچنین بطور حضوری برگزار می‌شود، اما غایبان بزرگی مانند نوکیا و سونی خواهد ...

سال گذشته میلادی بخاطر شیوع ویروس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - کرونا، خبری از برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) نبود. اگرچه امسال این نمایشگاه با تاخیر و همچنین بطور حضوری برگزار می‌شود، اما غایبان بزرگی مانند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - نوکیا و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - سونی خواهد داشت. این کمپانی‌ها بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - مشارکت نمی‌کنند.

اریکسون، یکی از غول‌های حوزه تجهیزات مخابراتی بطور رسمی از عدم حضورش در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ خبر داده و ظاهرا این موضوع باعث شده که شرکت‌های دیگری هم از حضور فیزیکی در چنین نمایشگاهی انصراف دهند.

نوکیا اخیرا تایید کرده که در این رویداد حضور نخواهد داشت. این کمپانی فنلاندی اعلام کرده که پس از بررسی‌ها، تصمیم به عدم حضور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ در بارسلونا گرفته است. به گفته نوکیا، سلامت کارکنان، مشتریان و شرکا از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - اهمیت بالایی برای این شرکت برخوردار است. این کمپانی بطور مجازی در این نمایشگاه مشارکت خواهد داشت.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران

در کنار نوکیا و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - اریکسون، کمپانی‌های دیگری مانند سونی و اوراکل هم عدم حضور فیزیکی در MWC 2021 را تایید کرده‌اند. دلایل این شرکت‌ها با دیگر برندها مشابه است و آن‌ها هم نمی‌خواهند کارکنان و بازدیدکنندگان را در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - معرض خطر قرار دهند.

GSMA، برگزارکننده MWC اعلام کرده که به تصمیم اریکسون احترام می‌گذارد و همچنین گفته به دنبال ایجاد یک پلتفرم مجازی برای پشتیبانی از کمپانی‌ها و خبرنگارانی است که نمی‌توانند بطور حضوری و فیزیکی در این نمایشگاه حضور داشته باشند، البته اریکسون از مشارکت مجازی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حرفی نزده است.

سال گذشته میلادی پس از اینکه بسیاری از شرکت‌ها از عدم حضور در کنگره جهانی موبایل خبر دادند، GSMA بطور رسمی این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - رویداد را لغو کرد و شاهد عدم برگزاری آن بودیم. با این حال انتظار نمی‌رود امسال چنین موضوعی رخ دهد و MWC 2021 با چندین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - ماه تاخیر برگزار خواهد شد.

در اواخر ماه فوریه کنگره جهانی موبایل شانگهای بطور فیزیکی به همراه چندین پنل مجازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - برگزار شد که طبق پیش‌بینی‌ها، ۱۷ هزار نفر در آن شرکت کردند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر ساری استان مازندران - و هیچ‌کدام از آن‌ها به کرونا مبتلا نشدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone