تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27174.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل از مانیتور Pro Display XDR با رزولوشن 6K رونمایی کرد

همانطور که انتظار می رفت یکی از ارمغان های اپل برای WWDC 2019 نمایشگری 6K به نام Pro Display XDR است. این مانیتور ۳۲ اینچی رزولوشن خیره کننده ۶۰۶۱ در ۳۳۸۴ پیکسل را به ارمغان می آورد. Pro ...

همانطور که انتظار می رفت یکی از ارمغان های اپل برای WWDC 2019 نمایشگری 6K به نام Pro Display - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - XDR است.

این مانیتور ۳۲ اینچی رزولوشن خیره کننده ۶۰۶۱ در ۳۳۸۴ پیکسل را به ارمغان می آورد. Pro Display XDR از محدوده رنگ P3 و عمق رنگ ۱۰ بیتی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با حالت های مرجع داخلی پشتیبانی می کند. این مانیتور ۴۰ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درصد از نمایشگر iMac 5K بزرگتر است و از پوشش ضد انعکاس بهره می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برد.

Pro Display XDR قادر به نمایش محتوا با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی است که در بهترین حالت تا ۱۶۰۰ نیت هم افزایش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیدا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می کند. کنتراست - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - فوق العاده  ۱۰۰۰۰۰۰ به ۱ خیال کاربر را بابت تولید تصاویر مشکی عمیق راحت می کند.

در پنل پشتی مانیتور از طراحی مشابه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مک پرو - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استفاده شده که به عنوان هیت سینک عمل می کند. در این پنل پورت تاندربولت ۳ تعبیه شده و می توان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۶ دستگاه از آنها را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به یک مک پرو متصل کرد. مانیتور دارای یک پایه هم هست که می توان با استفاده از سازوکاری خاص آن را به حالت عمودی هم درآورد. تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نمایشگر محصولی است که به صورت تخصصی برای آن دسته از تدوین گران و تولیدکنندگان طراحی شده که به صورت دائم با محتوای HDR سروکار دارند. همین عامل باعث شده قیمت آن چندان پایین باشد.

Pro Display XDR از پاییز سال جاری و با قیمت پایه ۴۹۹۹ دلاری از راه می رسد اما مدل ویژه ای از آن با بافت نانو ۶۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. اپل از این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مانیتور نه به عنوان محصولی برای استفاده روزمره کاربران عادی بلکه به عنوان جایگزینی برای مدل های چند ده هزار دلاری یاد می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone