🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33119.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اشاره به مشخصات نمایشگر و رنگ های خانواده پیکسل 3 در بروشور گوگل [به روز رسانی]

تا به امروز به نظر می رسید هیچ چیز باقی نمانده باشد که درباره موبایل های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال ندانیم، اما اخیراً اطلاعات تازه ای در فضای مجازی منتشر شده ...

تا به امروز به نظر می رسید هیچ چیز باقی نمانده باشد که درباره موبایل های گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال ندانیم، اما اخیراً اطلاعات تازه ای در فضای مجازی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - منتشر شده که اگر صحت داشته باشد، برخلاف آن چیزی است که قبلاً تصور می کردیم.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در تصاویری که ظاهراً از بروشورهای رسمی گوگل به دست آمده اند، پیکسل 3 و پیکسل 3 - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اکس ال به ترتیب همراه با - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایشگر 5.5 و 6.3 اینچی لیست شده اند و رزولوشن هر دو نیز 1080p ذکر شده است. ضمناً دو موبایل در رنگ های «مشخصاً سفید»، «صرفاً مشکی» و «غیر صورتی» - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از راه می رسند. گفتنی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است که اخیراً ایوان بلس رندری از موبایل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیکسل 3 منتشر کرد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که اطلاعات مربوط به رنگ های دستگاه را تایید می کند.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

در حال حاضر راهی برای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بررسی صحت این اطلاعات وجود ندارد اما مراسم معارفه دیوایس های سری گوگل پیکسل 3 فردا برگزار می شود و بالاخره شاهد پایانی بر انبوه اخبار افشایی و ضد و نقیض خواهیم بود. تا به اینجای کار باید گفت که اگر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رزولوشن نمایشگر دو موبایل 1080p باشد، در این صورت پیکسل 3 اکس ال رزولوشن پایین تری نسبت به پیکسل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اکس ال و پیکسل 2 اکس ال خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این موضوع می تواند نشان دهد که گوگل به استفاده از پنل امولد متفاوتی نسبت به پنل های P-OLED ال جی روی آورده است؛ شاهد چیزی شبیه به پنل Optic AMOLED موجود در وان پلاس 6 که سامسونگ تولیدش را برعهده داشته است. در هر صورت باید تا رویداد فردا و مشخص شدن همه چیز به صورت رسمی منتظر ماند.

[تاریخ انتشار خبر اصلی: 16 مهر 97]

 

به روز رسانی:

تصاویر رندرهای مطبوعاتی که از گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال منتشر شده این گوشی ها را از تمامی زوایا نشان می دهد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این در تصاویر 3 رنگ مشکی، سفید و صورتی کم رنگ دیده می شود. مورد آخر با «غیر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - صورتی» که پیش از این اشاره شده بود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در تضاد است و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مشخص - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نیست منظور گوگل از غیر صورتی چیست. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شاید منظور یک صورتی خاص باشد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

امروز 17 مهر ماه در ساعت 18:30 به وقت ایران با پوشش زنده دیجیاتو از رویداد معرفی پیکسل های گوگل همراه باشید.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone