🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11912.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپرا به اولین مرورگر شخص ثالث کاملا بهینه برای کروم‌بوک‌ها تبدیل شد

اگرچه مرورگرهای زیادی در بازار وجود دارند، اما اپرا تبدیل به اولین مرورگری شده که بطور کامل برای کروم‌بوک‌ها و سیستم عامل کروم او اس بهینه‌سازی شده است. جدیدترین نسخه اپرا نسخه بهبودیافته و بهینه ...

اگرچه مرورگرهای زیادی در بازار وجود دارند، اما اپرا تبدیل به اولین مرورگری شده که بطور کامل برای کروم‌بوک‌ها و سیستم عامل کروم او اس بهینه‌سازی شده است.

جدیدترین نسخه اپرا نسخه بهبودیافته و بهینه اپ اندرویدی این مرورگر است که با قابلیت‌هایش، جایگزینی برای کروم به حساب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - می‌آید. اپرا با تغییرات و بهبودهایش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - تجربه کاربری مشابه موبایل‌های اندرویدی را به کروم او اس و کروم‌بوک‌ها آورده است:

«برای اینکه مرور وب در کروم‌بوک‌ها را تا جای ممکن ساده، سریع و سبک کنیم، اپرا برای کروم‌بوک روی مرورگر اپرا برای اندروید توسعه پیدا کرده که با بهینه‌سازی‌ها، تجربه کار با مرورگر لپ‌تاپ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تمام ویژگی‌های منحصر به‌فردش را هم حفظ کرده است.»

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس

اپرا در بیانیه‌اش تایید کرده که این نسخه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - قابلیت‌هایی مانند شورتکات‌های کیبورد، مسدودسازی تبلیغات و حتی کیف پول رمزارز دارد. این مرورگر همچنین از گزینه‌های پیشرفته مسدودسازی کوکی GDPR هم بهره می‌برد که توسط آن‌ها می‌توان پاپ‌آپ‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - آزاردهنده را از بین برد.

در کنار این ویژگی‌ها، اپرا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - برای کروم‌بوک‌ها قابلیت دیگری را هم درنظر گرفته که ادغام مستقیم با پیام‌رسان‌های محبوب مانند واتس‌اپ، تلگرام و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - فیسبوک مسنجر است. چنین قابلیتی برای شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام هم درنظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس

کاربران به ۵ تم رنگی دسترسی دارند که با توجه به سلیقه‌شان، می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. علاوه بر این، با حالت تاریک (دارک مود) و کاهش نور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - آبی هم روبه‌رو هستیم تا کارایی آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - را افزایش دهند.

این مرورگر همچنین برای اینکه سوییچ میان دستگاه‌های مختلف ساده باشد، قادر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - به اسکن کد QR است. با اینکار تمام یادداشت‌ها، بوکمارک‌ها، تصاویر و فایل‌های کوچک میان مرورگرهای دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شوند. کاربران کروم‌بوک‌ها برای دانلود مرورگر اپرا باید به گوگل - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - پلی استور مراجعه کنند. باید منتظر ماند - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر نی ریز استان فارس - و دید اپرا می‌تواند روی کروم‌بوک‌ها به سهم مناسبی دست پیدا کند یا کروم چنین اجازه‌ای را به آن نمی‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone