تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24107.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تصویر لو رفته آیپد پرو با دوربین ۳ گانه

پس از معرفی آیفون ۱۱ پرو با دوربین ۳ گانه، این بار اپل به سراغ آیپد پرو رفته تا تبلت مخصوص کاربران حرفه‌ای خود را، حرفه‌ای‌تر کرده و آن را به ۳ دوربین مجهز کند. ...

پس از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - معرفی آیفون ۱۱ پرو با دوربین ۳ گانه، این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بار اپل به سراغ آیپد پرو رفته تا تبلت مخصوص کاربران حرفه‌ای خود را، حرفه‌ای‌تر کرده و آن را به ۳ دوربین مجهز کند.

تا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امروز اگر به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دنبال بهترین دوربین‌های ارائه شده توسط اپل می‌رفتید، تنها تجربه آن‌ها در قالب آیفون برایتان مقدور بود. اما اپل می‌خواهد کیفیت تصویربرداری یکسانی را در هر دو پلتفرم خود به کاربران عرضه کند. راهکار اپل برای رسیدن به این هدف، مجهز کردن آیپد پرو‌های جدید به دوربین‌های ۳ گانه است تا به تفاوت آیپد و آیفون (حداقل از نظر تصویربرداری) پایان دهد.

سانی دیکسون که پیشتر هم سابقه لو دادن اطلاعات اپل را داشته، عکس‌هایی از آیپد پرو احتمالی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با دوربین ۳ گانه را لو داده است تا شاهد طراحی بحث برانگیز آیفون ۱۱ پرو در آیپد پرو نیز باشیم. اما اینجا خبری از شیشه‌ یکپارچه سبز رنگ نیست. آیپد پرو از همان بدنه آلومینیومی استفاده می‌کند که در نسل قبلی نیز از آن استفاده کرده بود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان

البته این بار به جای برآمدگی شیشه‌ای، شاهد یک فریم مشکی رنگ با 4 سوراخ هستیم که در کمال تعجب شیشه محافظ ندارد. سانی دیکسون می‌گوید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این آیپد پرو، نسخه نهایی طراحی این تبلت است و هدف از نگذاشتن محافظ شیشه‌ای روی لنز‌ها، تنها نشان دادن نحوه چینش آن‌ها بوده است.

همچنین برخلاف طراحی آیفون ۱۱ پرو که دوربین سوم اولترا واید در کنار دو دوربین دیگر قرار گرفته بود، چینش دوربین‌های آیپد پرو مانند رئوس یک مربع است. فلش دوربین‌ها نیز همانند سه سنسور دیگر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در یکی از چهار گوشه قاب مربعی شکل قرار گرفته است.

با این حال دوربین‌های فعلی آیپد پرو از سخت‌افزار مشابه آیفون XR استفاده می‌کنند و بروز رسانی آن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - توسط اپل می‌تواند خبر خوبی برای تولید کنندگان محتوا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - باشد، زیرا از این پس می‌توانند ویدیو‌های باکیفت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود را نیز با آیپد پرو گرفته و به سرعت آن‌ها را ویرایش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone