🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43673.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سرویس Google Play Protect برای مقابله با بدافزارها در دسترس قرار گرفت

تقریبا دو ماه پیش بود که کمپانی گوگل از مجموعه سرویس هایی به نام Google Play Protect پرده برداشت که می توانست در برابر بدافزارها یا اپلیکیشن های ویروسی از دیوایس اندرویدی شما محافظت کند ...

تقریبا دو ماه پیش بود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که کمپانی گوگل از مجموعه سرویس هایی به نام Google Play Protect پرده برداشت که می توانست در برابر بدافزارها یا اپلیکیشن های ویروسی از دیوایس اندرویدی شما محافظت کند و حالا با توجه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به اطلاعات به دست آمده، آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرانجام این قابلیت مهم را در دسترس کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قرار دادند.

گفته های گوگل نشان می دهند که Google Play Protect روی دستگاه هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که دارای Google Mobile Services 11 یا نسخه های جدیدتر هستند اجرا می شود. بنابراین اگر آن را می بینید (در بخش تنظیمات موبایل گوگل را انتخاب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کرده، به قسمت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Security بروید و روی Verify Apps کلیک کنید) می توانید مطمئن باشید که موبایل تان در امان است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

جدا از پاک کردن بدافزارها به صورت اتوماتیک، Protect همچنین می تواند در بازیابی موبایل های گم شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هم به کمک تان بیاید. به لطف قابلیت Find My Device می توانید موبایل گمشده را روی نقشه ردیابی کنید، از راه دور آن را قفل کرده یا اطلاعات حافظه اش را به طور کامل پاک نمایید.

اگرچه Find My Device قابلیت چندان جدیدی نیست اما - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ارائه آن در گوگل پلی مزیت بزرگی است که شما را از نصب اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شخص ثالث برای ردیابی موبایل های گمشده بی نیاز خواهد کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بد نیست بدانید Google Play Protect که از امروز برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - برنامه Play Services عرضه شد، به زودی به پلی استور هم خواهد آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone