🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43675.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آشنایی با پروژه هایی که ایرانسل در رابطه با فاز سوم شبکه ملی اطلاعات رونمایی کرد

همان طور که می دانید، شرکت ایرانسل دیروز (28 تیر) مراسم ویژه ای را در ساختمان اصلی خود برگزار کرد تا پروژه های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با حضور وزیر ارتباطات افتتاح نماید. ...

همان طور که می دانید، شرکت ایرانسل دیروز (28 تیر) مراسم ویژه ای را در ساختمان اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خود برگزار کرد تا پروژه های مرتبط با شبکه ملی اطلاعات را با حضور وزیر ارتباطات افتتاح نماید. اگر فرصت مطالعه وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از این مراسم را نداشتید، در بیانیه خبری زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می توانید با مواردی که در این مراسم به بهره برداری رسیده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آشنا شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پروژه از 23 پروژه بهره‌برداری شده مرتبط با ایجاد زیرساخت‌های فناوری نسل پنج (5G) با عناوین «بهره‌برداری تجاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هسته شبکه ابری NB-IoT بر بستر 5G، بهره‌برداری تجاری از هسته شبکه ابری مبتنی بر NFV/SDN و بهره‌برداری آزمایشی از اولین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیک‌های 5G» است.

مدیر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کل طراحی و بهینه‌سازی هسته شبکه ایرانسل در این مراسم، در توضیح - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پروژه‌های مذکور گفت:

بر بستر بازار فعلی شبکه‌های ارتباطی، بازارهای جدیدی به صورت عمودی رشد خواهند کرد. این بازارهای عمودی (از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قبیل اینترنت اشیا و اینترنت همه چیز در بخش‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خدمات مالی، حمل و نقل، کشاورزی و ...)، طیف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - متنوعی از نیازهای متفاوت ارتباطی در ابعاد سرعت، تاخیر، تعداد و تراکم کاربر و پایداری شبکه دارند و برآورده کردن این نیازها با فناوری نسل چهار مقدور نیست. راهکار فناوری نسل پنج برای ایجاد آزادی، چابکی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و انعطاف لازم در هسته شبکه، استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فناوری‌های NFV، SDN و Cloud است.

آرش بهگو در توضیح این فناوری ادامه داد:

فناوری NFV یا Network Function Virtualization نرم‌افزارهای هسته شبکه ارتباطی را از قید سخت‌افزارهای خاص مخابراتی آزاد می‌کند و اجازه می‌دهد تا این نرم‌افزارها با استفاده از فناوری Cloud بر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روی ابر سخت‌افزارهای رایج و بیشتر در دسترس با آزادی و چابکی بیشتری کار کنند. فناوری SDN  یا Software Defined Networking هم با جداسازی کامل لایه مسیریابی و لایه ارسال در روترها و سویچ‌های شبکه، مسیریابی منعطف و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چابک را میسر می‌کند.

وی در تأثیر این فناوری گفت این فناوری‌ها اجازه می‌دهند تا منابع شبکه به شکل بهینه و با چابکی و انعطاف در اختیار هر یک از بازارهای عمودی قرار بگیرند و بدون از دست رفتن توجیه اقتصادی، پاسخگویی به طیف وسیع نیازهای این بازارها میسر شود.

مدیرکل طراحی و بهینه‌سازی هسته شبکه ایرانسل با توجه به مذاکرات انجام شده در سطح جهانی در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص پیشتازی ایرانسل گفت این پروژه با همکاری یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تامین‌کنندگان تجهیزات ارتباطی که بیشترین سهم بازار این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تجهیزات را در جهان در اختیار دارد به بهره‌برداری رسیده است. این شرکت تامین‌کننده تجهیزات معتقد است هسته شبکه ابری مبتنی بر NFV/SDN ایرانسل، از لحاظ بار ترافیکی بزرگترین پروژه این شرکت در جهان تاکنون است.

علی قهرمانی مدیر کل طراحی و بهینه‌سازی شبکه رادیویی ایرانسل نیز در توضیح پروژه «بهره‌برداری آزمایشی از اولین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیک‌های 5G» - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تکنیک‌های نسل پنجمی مورد استفاده در این آزمایش، فناوری Massive MIMIO و Beam Forming هستند که با تخصیص یک پرتو رادیویی اختصاصی به هر مشترک تحت پوشش یک آنتن، بازدهی فرکانسی و نهایتا ظرفیت هر سلول رادیویی را تا چندین برابر افزایش می دهد. با توجه به محدودیت منابع طیف فرکانسی، این تکنیک‌ها نقش کلیدی و مهمی را در توسعه ظرفیت رادیویی ایفا می‌کنند. فناوری نسل پنج و NR (New Radio) از تکنیک‌های متنوعی مانند Flexible Framing استفاده می‌کند تا بتوانند انعطاف و چابکی لازم را برای برآورده کردن نیازهای بازارهای عمودی پیش رو را برآورده کنند.

وی همچنین افزود لایه دسترسی در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نسل 5 بر اساس NK (New Radio) است که با استفاده از تکنیک‌های F-OFDM، Sub Chanel و Mossier MIMO و بهره برداری از رنج وسیعی از طیف‎‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فرکانسی قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد.

ایرانسل در این مراسم، بهره برداری تجاری از پروژه های «هسته شبکه ابری NB-IoT بر بستر 5G» و «هسته شبکه ابری مبتنی بر NFV/SDN » را به صورت  رسمی آغاز کرد و در ردیف پیشتازترین اپراتورهای جهان در این زمینه قرار گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ایرانسل در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این مراسم با ارائه گزارشی‌ از 23 پروژه جدید خود با عناوین زیر رونمایی کرد:

  • توسعه‌ بخش شبکه های مترو و انتقال
  • توسعه شبکه های دسترسی/ رونمایی از بیست و پنج هزارمین Node پهن باند شبکه ایرانسل
  • توسعه شبکه IXP
  • توسعه شبکه CDN
  • توسعه شبکه IP
  • توسعه مراکز داده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و میزبانی داخلی
  • توسعه زیرساخت‌های مدیریت دسترسی اینترنت / رونمایی از Gateway  اهواز و اصفهان
  • بهره برداری از مرکز عملیات امنیت شبکه
  • مدیریت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منابع شبکه
  • بهره برداری تجاری از اولین شبکه گسترده NB-IoT در ایرانسل
  • رونمایی از تلویزیون اینترنتی لنز بر بستر وب (Web TV)
  • رونمایی از تعرفه و پیشنهادهای جدید سیم کارت های دائمی
  • رونمایی از پلتفرم جذب مشترک روی تبلیغات آنلاین
  • رونمایی از پلتفرم پرداخت مستقیم سرویس های دیجیتال
  • رونمایی از برنامه های کاربردی
  • رونمایی از سرویس تبلیغات هدفمند بر بستر تلفن همراه
  • رونمایی از خدمات Cloud PBX
  • رونمایی از خدمات Hotline
  • رونمایی از خدمات دولت الکترونیک
  • رونمایی تجاری از راهکار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مدیریت ناوگان حمل و نقل و مدیریت ماموریت‌‌ها
  • بهره‌برداری تجاری از هسته شبکه ابری NB-IoT بر بستر 5G
  • بهره‌برداری تجاری از هسته شبکه ابری مبتنی بر NFV/SDN
  • بهره‌برداری آزمایشی از اولین شبکه رادیویی مبتنی بر تکنیک‌های 5G
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone