🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43671.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن Trusted Contacts را به iOS آورد؛ نسخه اندروید به روز رسانی شد

اپلیکیشن Trusted Contacts گوگل که سال گذشته برای اندروید منتشر شد بالاخره امروز در دسترس کاربران iOS قرار گرفت. حالا می توانید این اپلیکیشن کاربردی را به رایگان از اپ استور دانلود کنید. با Trusted Contacts ...

اپلیکیشن Trusted Contacts گوگل که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سال گذشته برای اندروید منتشر شد بالاخره امروز در دسترس کاربران iOS قرار گرفت. حالا می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این اپلیکیشن کاربردی را به رایگان از اپ استور دانلود کنید.

با Trusted Contacts کاربران می توانند در صورت درخواست - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دوستان یا اعضای خانواده موقعیت جغرافیایی شان را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با این افراد به اشتراک بگذارند، - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حتی در صورتی که دیوایس شان به اینترنت متصل نباشد. برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - منظور لازم است که در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ابتدا فهرستی از افراد معتمد شامل دوستان نزدیک و آشنایان در اپلیکیشن ساخته شود.

آخرین نسخه اپلیکیشن Trusted Contacts حالا از زبان فارسی پشتیبانی می کند

آن گاه اگر به هر دلیلی نتوانستید که پاسخ آن ها را بدهید، اپلیکیشن به طور خودکار آخرین موقعیت جغرافیایی شما را برای آنان می فرستد. اما اگر مشکلی در ارسال پاسخ ها نداشته باشید می توانید جلوی اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی با افراد حاضر در فهرست مخاطبین مورد اعتماد را بگیرید.

اما در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنار انتشار نسخه iOS، نسخه اندروید Trusted - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - Contacts هم به روز رسانی مهمی دریافت کرده که قابلیت های جدیدی را به آن اضافه کرده. یکی از آن ها امکان افزودن مخاطبین مورد اعتماد با آدرس ایمیل و همچنین از طریق شماره تلفن است. همچنین از این پس تعیین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زمان انتظار برای اشتراک گذاری خودکار موقعیت جغرافیایی هم به دست خودتان خواهد بود.

آخرین نسخه Trusted Contacts که حالا از 9 زبان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدید (از جمله فارسی) پشتیبانی می کند را می توانید همین حالا از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone