🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43668.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل موتو Z2 فورس ادیشن معرفی شد؛ پرچمدار جدید موتورولا با بدنه مقاوم

طبق زمان بعدی اعلام شده، موتورولا امروز بالاخره از موبایل Moto Z2 Force Edition رونمایی کرد. این تلفن هوشمند پرچمدار به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده، اما وجه تمایز آن با دیگر ...

طبق زمان بعدی اعلام شده، موتورولا امروز بالاخره از موبایل Moto Z2 Force Edition رونمایی کرد. این تلفن هوشمند پرچمدار به نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 5.5 اینچی با رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - QHD مجهز شده، اما وجه تمایز آن با دیگر رقبا، استفاده از پنل POLED و لایه بسیار مقاوم روی آن است.

استفاده از لایه نشکن روی نمایشگر و آلومینیوم تقویت شده سری 7000 در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بدنه این دستگاه باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده تا با یکی از مقاوم ترین موبایل های حال حاضر در بازار روبرو شویم.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

موبایل جدید موتورولا از نظر سخت افزاری هم چیزی کم ندارد؛ چیپست اسنپدراگون 835 در کنار 4 گیگابایت حافظه رَم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در این دستگاه تعبیه شده است که ترکیب بسیار خوبی در سال جاری محسوب می شود.

موتو Z2 فورس ادیشن به ماژول دوربین دوگانه در پشت مجهز گشته که دو سنسور 12 مگاپیکسلی را در خود دارد و گشودگی دیافراگم هردو برابر با f/2.0 است. یکی از این دو سنسور، تصاویری تمام رنگ و دیگری تصاویر مونوکروم (تک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رنگ) را ثبت می کند که نتیجه بهتری را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در شرایط نوری ضعیف یا حالت HDR به ارمغان خواهد آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در صورت نیاز، می توانید از دوربین مونوکروم به عنوان سنسور عمق سنج و ایجاد عمق میدان در تصاویر استفاده کنید. سیستم فوکوس سریع PDAF، فوکوس لیزری و قابلیت ثبت ویدیوهای 4K هم در این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تلفن همراه وجود دارد. شاید فقدان لرزشگیر اپتیکال (OIS) را بتوان به عنوان یکی از ضعف های ماژول تصویربرداری پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جدید موتورولا در نظر گرفت. دوربین ثانویه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این دستگاه هم 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

این موبایل با امکانات ارتباطی کامل، درگاه USB-C و اندروید 7.1.1 عرضه می شود. موتو Z2 فورس ادیشن همچون نسل قبل از جک 3.5 میلیمتری هدفون هم بی بهره است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

موتورولا باتری 2730 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آمپر ساعتی را برای پرچمدار جدیدش انتخاب کرده، در حالی که نسل قبلی به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود. البته شرکت سازنده مدعیست با توجه به عملکرد بهینه چیپست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و سیستم عامل، شارژدهی دستگاه تغییری نکرده است. همچنین فناوری شارژ سریع 15 واتی نیز به پر شدن سریع باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کمک می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این تلفن همراه همانند دیگر اعضای خانواده اش، از مادهای مختلف نیز پشتیبانی می کند. جدیدترین ماد موتورولا، دوربین 360 درجه ای است که توانایی ضبط - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ویدیوهایی 360 درجه با رزولوشن 4K و صدای فراگیر سه بعدی را دارد.

پرچمدار جدید موتورولا به صورت آنلاک با قیمت 800 دلار در رنگ های مشکی و طلایی عرضه می شود، ضمن اینکه سفارش آن از طریق اکثر اپراتورهای مطرح جهانی با طرح های پرداخت مختلف نیز میسر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone