🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43666.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ادوبی فلش تا انتهای سال 2020 به طور کامل کنار گذاشته می شود

شرکت ادوبی (Adobe) بالاخره پایان کار پلتفرم «فلش» (Flash) را اعلام کرد. طی ماه های گذشته مرورگرهای کروم، مایکروسافت اِج و سافاری فلش را مسدود کرده بودند، حال ادوبی خبر داد که تا پایان سال ...

شرکت ادوبی (Adobe) بالاخره پایان کار پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «فلش» (Flash) را اعلام کرد. طی ماه های گذشته مرورگرهای کروم، مایکروسافت اِج و سافاری فلش را مسدود کرده بودند، حال ادوبی خبر داد که تا پایان سال 2020 این نرم افزار را به طور کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از رده خارج می سازد.

سخنگوی ادوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در این رابطه گفت:

در انتهای سال 2020، به روز رسانی و توزیع فلش پلیر را متوقف خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرد و به تولید کنندگان محتوا هم پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر با فرمت های جدید سازگار شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حال حاضر هنوز برخی از سایت های گیمینگ، آموزشی و ویدیویی از فلش استفاده می کنند، به همین دلیل ادوبی می گوید در کنار شرکایی نظیر اپل، فیسبوک، گوگل، مایکروسافت و موزیلا، تا سال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 2020 به تعهداتش نسبت به پشتیبانی از این پلتفرم پایبند خواهد ماند.

گفتنیست مایکروسافت قصد دارد تا اواسط سال 2019 پشتیبانی از فلش را در مرورگرهای اِج و اینترنت اکسپلورر قطع کند، و تا سال 2020 پلتفرم مورد بحث از تمامی نسخه های ویندوز حذف خواهد شد. گوگل و موزیلا هم برنامه مشابهی را در پیش گرفته اند و طی سه سال آینده فلش را به طور کامل کنار می گذارند.

اپل هم از طرح معدوم ساختن فلش تا سال 2020 پشتیبانی کرده؛ در حال حاضر مرورگر سافاری به تأیید صریح کاربر برای استفاده از محتوای فلش نیاز دارد، حتی در صورتی که کاربر مستقیماً این نرم افزار را نصب کرده باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

بدین ترتیب، سال 2020 را می توان پایان دوران خوش ادوبی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فلش دانست، اتفاقی که کاملاً قابل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش بینی بود. استانداردهای HTML5 مدتهاست که معرفی شده و در تمامی مرورگرهای جدید حضور دارند، پس دیگر نیازی به فلش احساس نمی شود. از طرف دیگر، حذف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این پلتفرم باعث برطرف شدن مشکلات امنیتی متعدد و کاهش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باتری در سیستم های کامپیوتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone