🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43677.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن My Device؛ هر آنچه باید در مورد دیوایس اندرویدی تان بدانید

وقتی در مورد «اپلیکیشن» صحبت می کنیم، دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم؟ مسلما محصولی که امکانات یا اطلاعاتش بتواند برای مخاطب «کاربرد» داشته و حداقل یکی دو مورد از احتیاجاتش را برطرف کند. ...

وقتی در مورد «اپلیکیشن» صحبت می کنیم، دقیقا از چه چیزی حرف می زنیم؟ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مسلما محصولی که امکانات یا اطلاعاتش بتواند برای مخاطب «کاربرد» داشته و حداقل یکی دو مورد از احتیاجاتش را برطرف کند.

My Device که امروز معرفی می کنیم شاید از نظر «قابلیت ها» اپ خارق العاده ای نباشد و حتی وظیفه خاصی را هم برایتان انجام  ندهد، اما «اطلاعات» ارزشمندی را در مورد دیوایس تان گردآوری می کند که می توانند در موقعیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گوناگون به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کارتان بیایند.

با نصب اپلیکیشن My Device برای دسترسی به تمام اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری دیوایس اندرویدی تان فقط یک لمس فاصله دارید؛ از جزئیات دقیق قطعاتی مثل سی پی یو و رم گرفته تا عملکرد سنسورها و نسخه سیستم عامل و حتی اپلیکیشن هایی که روی دستگاه نصب کرده اید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

می خواهید بیلد دقیق و تاریخ انتشار سیستم عامل موبایل تان را بدانید؟ یا این که دمای باتری و ولتاژ آن را در لحظه بسنجید؟ به سلامت سنسورهای به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کار رفته در دیوایس تان مشکوک شده اید؟ My Device شما را به پاسخ - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تمام این سوالات می رساند.

اپلیکیشن های شبیه My Device در اندروید کم نیستند، اما نکته ای که اپ 3k Developers را به محصول متمایزی تبدیل کرده شیوه ای است که این اطلاعات را به شما ارائه می کند. به لطف رابط کاربری فوق العاده منظم و ساده اپلیکیشن به تمام اطلاعات می توانید از منوی کشویی و با یک لمس ساده دسترسی داشته باشید. نکته عالی این که تمام بخش های اپلیکیشن توضیح اختصاصی دارند.

مثلا اگر به واژه ای در رابطه با پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یا باتری دستگاه برخوردید و معنی آن را نمی دانستید، کافیست واژه مد نظرتان را لمس کنید تا توضیحات مختصر My Device - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - درباره آن برایتان نمایان شود؛ خصوصیتی که در کمتر اپلیکیشن این چنینی دیده بودیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با نصب My Device می توانید به اطلاعاتی در مورد دستگاه و شرکت سازنده آن، سیستم عامل، سی پی یو، باتری، حافظه، سنسورها، وضعیت لحظه ای اینترنت، اپلیکیشن های سیستمی و شخص ثالث و تک تک قطعات سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افزاری دیوایس تان دسترسی داشته باشید، که بعضی از آن ها (مثل بخش سنسورها) می توانند به شما آمار لحظه ای و زنده هم ارائه کنند. اما این اطلاعات واقعا چه کاربردی دارند؟

یکی از موارد کاربرد این اپلیکیشن برای زمانی است که می خواهید دیوایس دست دومی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بخرید یا این که عملکرد یکی از قطعات را عیب یابی کنید. اینجاست که متوجه ارزش بسیار بالای محتویات My Device می شوید، اپلیکیشنی که خوشبختانه حجم زیادی هم ندارد و به راحتی در تمام دستگاه ها نصب می شود. در واقع بگذارید خلاصه بگوییم، به کمک My Device و اطلاعات تفکیک شده اش می توانید سلامت یا معیوب بودن هر دیوایس اندرویدی را در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک نظر متوجه شوید.

محصول تیم 3k Developers کاملا رایگان است، و می توانید آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با حجم ناچیز 1.6 مگابایت از گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پلی استور یا به کمک ربات تلگرام apk_dl دانلود نمایید.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

My Device

سازنده: 3k - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Developers قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone