🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36976.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصویری از موبایل ZenFone 5 Lite ایسوس با دو دوربین دوگانه

قرار است چند هفته دیگر و همزمان با کنگره جهانی موبایل در بارسلون کمپانی ایسوس از سری تازه ای از موبایل های هوشمند خود با عنوان ZenFone 5 رونمایی کند. همانند دیگر موبایل های ایسوس، ...

قرار است چند هفته دیگر و همزمان با کنگره جهانی موبایل در بارسلون کمپانی ایسوس از سری تازه ای از موبایل های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - هوشمند خود با عنوان ZenFone 5 رونمایی کند. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - همانند دیگر موبایل های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - ایسوس، این سری جدید نیز در قالب چند مدل مختلف روانه بازار می شود. یکی از این مدل ها ZenFone 5 Lite نام خواهد داشت که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - حالا تصویری تبلیغاتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - از آن در فضای مجازی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - منتشر شده است.

تصویری که در پایین مشاهده می کنید را افشاگر مشهور توییتری ایوان بلس در حساب کاربری خود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - به اشتراک گذاشته است. شنیده شده محصول مورد بحث مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و قطر ۶ اینچ خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان

بدون شک مهمترین ویژگی موبایل ZenFone 5 Lite بهره مندی آن از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - دو دوربین دوگانه در بدنه پشتی و نمای جلویی است. جالب تر این که بر اساس شنیده ها سنسور به کار رفته در دوربین دوگانه پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و در دوربین جلویی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. به عبارت دیگر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - کیفیت دوربین سلفی این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - موبایل از دوربین اصلی آن بیشتر خواهد بود.

از لحاظ طراحی ظاهری مدل Lite شباهت زیادی به نسخه استاندارد سری مورد بحث دارد، اما محل قرارگیری دوربین های دوگانه پشتی به جای گوشه سمت چپ، در وسط و بالای سنسور اثر انگشت جای گرفته اند.

از جنبه سخت افزاری نیز پسوند Lite نشان می دهد که این تلفن هوشمند نسبت به مدل اصلی ZenFone 5 از توان پردازشی کمتر و احتمالاً قیمت پایین تری برخوردار خواهد بود.

موبایل های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - جدید ایسوس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - قرار است در روز ۲۷ فوریه (۸ - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - اسفند) به طور رسمی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - رونمایی شوند. هنوز از تاریخ عرضه - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - آنها به بازار و بازارهای - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نجف آباد استان اصفهان - هدف اطلاعاتی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone