🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18546.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تی‌سی‌ال NXTPAPER معرفی شد؛ ترکیبی از کتابخوان الکترونیک و تبلت

تبلت NXTPAPER برای کاهش خستگی چشم کاربران در قالب ترکیبی از صفحه نمایش و کاغذ طراحی شده و از اندروید بهره می‌برد. کمپانی TCL در نمایشگاه CES2021 تبلت جدید NXTPAPER را با نمایشگری 8.88 اینچی ...

تبلت NXTPAPER برای کاهش خستگی چشم کاربران در قالب ترکیبی از صفحه نمایش و کاغذ طراحی شده و از اندروید بهره می‌برد.

کمپانی TCL در نمایشگاه CES2021 تبلت جدید NXTPAPER را با نمایشگری 8.88 اینچی معرفی‌ کرد که از آن با عنوان «ترکیبی هنری از صفحه و کاغذ» یاد می‌کند. این تبلت از یک صفحه نمایش تمام رنگی بدون نور پس زمینه برای کاهش مصرف برق استفاده می‌کند و تجربه‌ای راحت و مشابه E-INK یا همان جوهر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - الکترونیکی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طبق گفته‌‎ کمپانی تی‌سی‌ال فناوری مورد استفاده در این تبلت - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - برای گوشی‌های هوشمند طراحی نشده و تنها برای تبلت‌ها و کتاب‌خوان‌های الکترونیکی توسعه یافته است.

صفحه نمایش 8.88 اینچی این تبلت از طراحی بازتابنده برای استفاده مجدد از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - نور طبیعی استفاده می‌کند و در آن هیچ‌گونه نور آبی وجود ندارد که باعث خستگی چشمان کاربر شود. طبق ادعای کمپانی تی‌سی‌ال این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - تبلت 65 درصد کارآمدتر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - از صفحه‌ نمایش تبلت‌های قدیمی است و کنتراست بهتری نسبت به دستگاه‌های جوهرالکترونیک دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران

تبلت NXTPAPER یک دوربین 8 مگاپیکسل در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسل در جلوی دستگاه دارد. این تبلت از یک باتری 5500 میلی آمپری پشتیبانی می‌کند که بنابر ادعای کمپانی تی‌سی‌ال انرژی کافی برای استفاده یک روزه را فراهم می‌کند. اتصال Wi-Fi و 4G نیز در آن گنجانده شده و لازم به ذکر است که این تبلت با اندروید 10 عرضه خواهد شد و از Google Assistant نیز پشتیبانی خواهد کرد. جک هدفون 3.5 میلی متری برای آن در نظر گرفته شده و تی‌سی‌ال به عنوان لوازم جانبی یک چراغ مطالعه در جعبه آن قرار داده. ضخامت دستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - 7.4 میلی متر و وزن آن 316 گرم خواهد بود.

طبق گفته‌ تی‌سی‌ال، تبلت NXTPAPER در آوریل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر بهشهر استان مازندران - 2021 (فروردین و اردیبهشت سال آینده) با قیمت 349 یورو در اروپا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone