🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18548.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کابوس طرف‌داران ترامپ؛ تمام اطلاعات پارلر ذخیره شده است

یک محقق امنیتی طی مدت کوتاهی قبل از خاموش شدن سرورهای پارلر توانست ۹۹ درصد محتوای این شبکه اجتماعی را استخراج و ذخیره‌سازی کند. محتوای ذخیره شده به صورت متنی و ویدیویی هستند و بعضی ...

یک محقق امنیتی طی مدت کوتاهی قبل از خاموش شدن سرورهای پارلر توانست ۹۹ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - درصد محتوای این شبکه اجتماعی را استخراج و ذخیره‌سازی کند. محتوای ذخیره شده به صورت متنی و ویدیویی هستند و بعضی از ویدیوها، اطلاعات موقعیت مکانی کاربران را در خود دارند.

محقق مورد بحث که فعلاً با نام کاربری توییترش یعنی «donk_enby» شناخته می‌شود، از زمان حمله به ساختمان کنگره آمریکا یعنی ششم ژانویه این کار را شروع کرده و اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - به‌دست آمده را در اختیار همه قرار داده است. جالب این‌که بعضی از ویدیوهای به‌دست آمده پیش از این توسط کاربران حذف شده یا به‌شکل خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - منتشر شده بودند. اطلاعات بعضی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - از ادمین‌های سایت نیز در آرشیو مورد بحث وجود دارد.

البته این اقدام از سوی هواداران پارلر بی‌پاسخ نمانده و حواشی زیادی را برای محقق مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - به‌وجود آورده است. او در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - توییتر در پاسخ به معترضین می‌گوید تنها اطلاعات عمومی موجود در وب را آرشیو کرده که شامل آدرس ایمیل، شماره موبایل را شماره کارت اعتباری نیستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی

با این حال اطلاعات موقعیت مکانی موجود در ویدیوها می‌تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - به شناسایی آشوب‌گران منجر شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - نقشه زیر پراکندگی موقعیت جغرافیایی ویدیوهای منتشر شده در پارلر را نشان می‌دهد از متادیتای موجود در ویدیوها به‌دست آمده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی

چند ماه قبل پارلر به‌خاطر پیکربندی اشتباه وب‌سرویس‌های آمازون مورد حمله هکرها قرار گرفت اما این شرکت، افشای اطلاعات کاربران را تکذیب کرد. این رخنه امنیتی، نگاه محققین را به رویه‌های محرمانگی پارلر معطوف ساخت و حالا با دسترسی به ویدیوهای حذف شده یا خصوصی و موقعیت مکانی، حریم شخصی کاربران سابق این سایت بیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - پیش در معرض خطر قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - گرفته است.

اطلاعات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - به‌دست آمده از پارلر تاکنون حدود ۵۶ ترابایت حجم دارند و به‌زودی از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - وب‌سایت اینترنت آرشیو در دسترس محققین قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر محلات استان مرکزی - خواهند گرفت. هنوز مشخص نیست پارلر می‌تواند دوباره به فعالیت‌اش ادامه دهد یا برای همیشه خاموش شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone