🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18543.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

از آلمان تا برزیل؛ اعتراض مقامات کشورهای مختلف به حذف ترامپ از توییتر

رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ دیگر نمی‌تواند از حساب شخصی خود در توییتر استفاده کند و با مسدودیت دائمی مواجه شده، موضوعی که اعتراض رهبران در کشورهای مختلف از جمله آلمان و فرانسه را در ...

رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ دیگر نمی‌تواند از حساب شخصی خود در توییتر استفاده کند و با مسدودیت دائمی مواجه شده، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - موضوعی که اعتراض رهبران در کشورهای مختلف از جمله آلمان و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - فرانسه را در پی داشته است.

صدراعظم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - آلمان، «آنگلا مرکل» به تصمیم این شبکه اجتماعی برای مسدودیت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - حساب دونالد ترامپ اعتراض کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - و گفته قانون‌گذاران و نه شرکت‌های خصوصی باید قوانین مربوط به آزادی بیان را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - تنظیم و وضع کنند.

سخنگوی دولت آلمان، «استفان سایبرت» در یک کنفرانس خبری در برلین گفته:

«صدراعظم مسدودیت کامل حساب یک رئیس جمهور منتخب را مشکل‌ساز می‌داند. می‌توان در حقوقی مانند آزادی بیان دخالت کرد اما اینکار باید توسط قانون و درون یک چارچوب مشخص و نه بر اساس تصمیم یک شرکت انجام شود.»

مرکل تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - سیاستمداری نیست که نسبت به مسدودیت حساب‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - دونالد ترامپ واکنش نشان داده و وزیر دارایی فرانسه، «برونو لومر» هم به چنین تصمیمی اعتراض کرده. لومر گفته دولت و نه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - یک گروه کوچک دیجیتال مسئول قوانین است و غول‌های فناوری تهدیدی برای دموکراسی محسوب می‌شوند.

وزیر بهداشت بریتانیا، «مت هنکاک» هم به تصمیم توییتر اعتراض کرده و گفته شرکت‌های فناوری حالا تصمیمات مهمی می‌گیرند و می‌توانند مانع از فعالیت افراد در پلتفرم‌های خود شوند و گزینشی برخورد کنند.

کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - «تیری برتون» که نقش مهمی در قانون‌‌گذاری درباره غول‌‌های فناوری دارد، گفته اینکه مدیرعامل یک کمپانی می‌تواند صدای رئیس جمهور آمریکا را بدون هیچ کنترل و تعادلی قطع کند، گیج‌کننده است و آدم را بهت‌زده می‌کند.

اتحادیه اروپا در ماه‌های گذشته برخورد با غول‌های فناوری آمریکایی را افزایش داده و می‌خواهد از تاثیرگذاری بیشتر آن‌ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - این منطقه جلوگیری کند. این اتحادیه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - در حال تنظیم مقرراتی برای محدود کردن قدرت این شرکت‌ها است که می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - منجر به جریمه‌های هنگفتی شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان

تنها آلمان و فرانسه به تصمیم توییتر اعتراض نکرده‌اند و مقامات کشورهای دیگر هم دست به چنین کاری زده‌اند. رئیس جمهور مکزیک هم نسبت به مسدودیت حساب توییتر دونالد ترامپ واکنش نشان داده. «آندرس مانوئل لوپز اوبرادور» گفته:

«من به سانسور یا اینکه از یک فرد حق پست یک پیام در توییتر یا فیسبوک گرفته شود، علاقه‌ای ندارم. با چنین اقدامی موافق نیستم و آن را قبول نمی‌کنم.»

یکی از منتقدین دولت کرملین یعنی «آلکسی ناوالنی» در یک رشته توییت طولانی به عملکرد توییتر اعتراض کرده:

«به باور من مسدودیت حساب دونالد ترامپ در توییتر یک سانسور غیرقابل قبول است و چنین تصمیمی از روی احساس و همچنین ترجیحات سیاسی شخصی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - گرفته شده و می‌تواند نمونه‌ای از سرکوب آزادی بیان باشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان

«ادواردو بولسونارو» پسر رئیس جمهور برزیل، «ژائیر بولسونارو» یکی دیگر از معترضان به این تصمیم توییتر است که عکس ترامپ را برای پروفایل توییتر خود انتخاب کرده. بولسونارو گفته:

«جهانی که نیکلاس مادورو می‌تواند در یک شبکه اجتماعی حضور داشته اما دونالد ترامپ مسدود می‌شود، نمی‌تواند عادی باشد.»

پس از حمله طرفداران دونالد ترامپ به کاخ کنگره برای جلوگیری از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰، توییتر تصمیم گرفت برای همیشه حساب شخصی رئیس جمهور کنونی آمریکا را مسدود کند. همراه توییتر، فیسبوک هم حساب‌های ترامپ را حداقل تا پس از اتمام دوران ریاست جمهوری در فیسبوک و اینستاگرام مسدود کرد.

در کنار چنین محدودیت‌هایی، شبکه اجتماعی جایگزین توییتر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر گیلان استان گیلان - یعنی پارلر (Parler) هم که بیشتر طرفداران ترامپ و محافظه‌کاران از آن استفاده می‌کنند، با مشکلات متعددی روبه‌رو شد. این اپ نه تنها از اپ استور اپل و پلی استور گوگل حذف شد، بلکه به علت قطع همکاری آمازون با آن از دسترس خارج شد و دیگر آنلاین نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone