🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18542.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

TCL و رونمایی از تبلت مفهومی با نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی

نمایشگاه CES محلی برای رونمایی از جدیدترین فناوری‌‌هاست و اگرچه امسال به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اما همچنان شاهد معرفی محصولات جذابی هستیم. یکی از این محصولات، تبلتی با نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی ...

نمایشگاه CES محلی برای رونمایی از جدیدترین فناوری‌‌هاست و اگرچه امسال به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود، اما همچنان شاهد معرفی محصولات جذابی هستیم. یکی از این محصولات، تبلتی با نمایشگر رول‌شونده ۱۷ اینچی TCL است.

TCL‌ در سال‌های اخیر به عنوان یک - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - تولیدکننده نمایشگر پیشرفت‌های زیادی داشته و در گذشته نه چندان دور وارد بازار گوشی‌های هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - شد. این کمپانی حالا در نمایشگاه CES - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - 2021 از دو نمایشگر رول‌شونده رونمایی کرده که یکی از آن‌ها به صورت عمودی و مشابه نمایشگر گوشی‌های هوشمند است و دیگری نمایشگر ۱۷ اینچی برای تبلت‌ها محسوب می‌شود.

گوشی هوشمند با نمایشگر رول‌شونده ایده جدیدی نیست و خود TCL هم در گذشته یک نمونه اولیه از آن را به نمایش گذاشته بود. علاوه بر آن، شرکت اوپو هم از یک گوشی مفهومی با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - نمایشگر رول‌شونده رونمایی کرده و ال جی یک تیزر رسمی از چنین محصولی منتشر کرده است.

با وجود تمام این موارد، محصول مفهومی جدید TCL تفاوت بزرگی با گذشته دارد: این دستگاه ابتدا یک گوشی چهارگوش کوچک است که با باز شدن نمایشگر به یک گوشی هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - امروزی تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود TCL در آینده نه چندان دور چنین فناوری را وارد دنیای واقعی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان

در کنار این گوشی هوشمند، با یک نمایشگر ۱۷ اینچی با قابلیت اسکرول کردن روبه‌رو هستیم که شبیه به گجت‌های فیلم‌های علمی تخیلی به نظر می‌رسد. این نمایشگر در حقیقت یک پنل OLED پرینت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - شده است که تنها ۰.۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. این صخامت کم قرارگیری چنین نمایشگری در یک دستگاه کوچک را ممکن می‌کند، اما نمی‌توان درون آن از سخت افزار مناسبی استفاده کرد و به همین علت یک وسیله مفهومی و نه واقعی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان

این محصولات توسط شرکتی به نام «TCL CSOT» معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - شده‌اند که اگرچه با TCL متفاوت است، اما یکی از کمپانی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر فومن استان گیلان - تحت مالکیت آن محسوب می‌شود که در زمینه تولید نمایشگر فعالیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone