🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18544.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اینتل امکان تشخیص باج‌افزار را به پردازنده‌ها اضافه کرد؛‌ محافظت در چند لایه پایین‌تر از نرم‌افزار

اینتل در رویداد CES2021 که اکنون در حال برگزاری است با محصولات متنوعی به میدان آمده. پردازنده‌های نسل یازدهم سری H برای لپتاپ‌های گیمینگ و نسل جدید سری پنتیوم سیلور و سلرون از محصولات جدید این ...

اینتل در رویداد CES2021 که اکنون در حال برگزاری است با محصولات متنوعی به میدان آمده. پردازنده‌های نسل یازدهم سری H برای لپتاپ‌های گیمینگ و نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - جدید سری پنتیوم سیلور و سلرون از محصولات جدید این کمپانی هستند اما حالا اینتل از قابلیت‌های پیشرفته تشخیص باج‌افزار در سطح سخت‌افزار جدیدترین پردازنده‌های خود گفته است.

به گفته اینتل پردازنده‌های نسل یازدهم سری Core vPro به لطف «تکنولوژی تشخیص تهدید»‌ یا به اختصار «TDT» و نیز تکنولوژی‌های مرتبط با بهبودهای - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - اعمال شده در بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - محافظت سخت‌افزاری، امکان شناسایی باج‌افزار را خواهند داشت. هر دو این تکنولوژی‌ها به طور مستقیم به داخل پردازنده مرتبط هستند و به این ترتیب در چنیدن لایه پایین‌تر از نرم‌افزار وظایف خود را انجام می‌دهند.

اینتل برخی از داده‌های مرتبط با این ویژگی را با نرم‌افزارهای امنیتی به اشتراک می‌گذارد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - تا امکان شناسایی باج‌افزارهای مخفی از دید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - آنتی‌ویروس‌ها فراهم شود. به عنوان مثال این تکنولوژی تونایی تشخیص باج‌افزارهایی را خواهد داشت که در ماشین‌های مجازی پنهان می‌شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان

اینتل در این زمینه با شرکت امنینی «Cybereason» همکاری داشته است. سایبریزن - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - اعلام کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - که در نیمه اول سال ۲۰۲۱ از این ویژگی پردازنده‌های اینتل در محصولات نرم‌افزاری خود پشتیبانی خواهد کرد. به گفته این دو شرکت، این اولین بار است که سخت‌افزار کامپیوترهای شخصی نقشی کلیدی در تشخیص حملات باج‌افزاری را بازی می‌کنند.

به گفته یکی از مدیران اینتل،‌ برای بهره‌مندی از این ویژگی، کافی است ادمین‌های سیستم‌ها از نرم‌افزارهای امنیتی که از ویژگی جدید پشتیبانی می‌کنند بهره ببرند. علاوه بر این استفاده از این ویژگی نیاز به پرداخت هزینه اضافه به اینتل ندارد؛ چرا که بیشتر قابلیت‌های پردازنده‌های سری VPro‌ اختیاری و رایگان هستند.

انتظار می‌رود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - در آینده دیگر شرکت‌های توسعه دهنده نرم‌افزارهای امنیتی نیز محصولات خود را با پشتیبانی از قابلیت تشخیص باج‌افزار پردازنده‌های اینتل روانه بازار کنند. اینتل همچنین پیش از این تکنولوژی دیگری به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - «CET» را به پردازنده‌های خود آورده بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - از سیستم‌ها در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر خوانسار استان اصفهان - مقابل بدفزارها محافظت می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone