🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42693.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سونی سفارش پنل های اولد تلویزیون به ال جی را دو برابر بیشتر می کند

منابع خبری شرق آسیا می گویند سونی از سال 2019 سفارش پنل های تلویزیونی OLED از ال جی را تا دو برابر افزایش می دهد. این تصمیم به خاطر رشد قابل توجه فروش تلویزیون های ...

منابع خبری شرق آسیا می گویند سونی از سال 2019 سفارش پنل های تلویزیونی OLED از ال جی را تا دو برابر افزایش می دهد. این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - تصمیم به خاطر رشد قابل توجه فروش تلویزیون های اولد کمپانی ژاپنی و افزایش تقاضا اتخاذ شده است.

سونی از سال - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - 2019 قصد دارد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - سالانه 600 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - پنل OLED را از کارخانه «ال جی دیسپلی» (LG Display) واقع در شهر گوانگژوی چین تحویل بگیرد تا تولید تلویزیون های اولد خودش را افزایش دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

اوایل ماه جاری میلادی، گزارش شد که ال جی می خواهد 1.8 تریلیون وون (حدود 1.67 میلیارد دلار) در خط تولید 8.5G پنل های اولد در کارخانه گوانگژو سرمایه گذاری کند. راه اندازی این بخش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - می تواند توان تولید پنل های OLED ال جی را به دو برابر برساند.

تا پایان سال جاری، انتظار می رود که ال جی بتواند تولید ماهانه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - پنل های OLED خودش را به 60 هزار قطعه برساند و با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - آغاز به کار واحد جدید، این ظرفیت به 120 هزار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - قطعه در ماه خواهد رسید.

شاید این افزایش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - تولید به کاهش قیمت تلویزیون های اولد و افزایش عرضه جهانی این فناوری منجر شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان

گفتنیست - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - احداث خط تولید جدید ال جی دیسپلی در گوانگژو، بخشی از اهداف کلی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای سرمایه گذاری 8.8 میلیارد دلاری در این صنعت و تولید انبوه پنل های اولد به شمار می رود.

آنها علاوه بر کارخانه گوانگژو، خط تولید 10.5G را هم در پاژوی کره جنوبی در دست ساخت دارند و احداث یک واحد تولیدی 6G برای پنل های اولد انعطاف پذیر را هم در این شهر برنامه ریزی کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone